Archive for Januari 2012

Dasar parti tak ada pendirian!


Pewaris Melayu kata : Apa cerita seorang tentang dan seorang lagi nak laksanakan? Kata satu parti? Jelas parti Pas memang parti bacul, tak ada pendirian dan lemah!!

Posted in , | 1 Comment
Jom komen di Facebook!

Pakatan "lemah" sebab konspirasi UMNO-BN!


Haru..

Penulis sangat haru dengan pakatan pembangkang yang kahwin haram ni..

Dari Anwar Ibrahim Al-Juburi dilucutkan jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri kerajaan UMNO-BN sampai sekarang ni.. Anwar tak habis - habis kata segalanya semua konspirasi kerajaan UMNO-BN..

Perkataan "konspirasi" yang dicanang - canangkan oleh Al-Juburi ni disebarkan kepada semua rakan dalam pakatan, sebagai salah satu "zikir" harian mereka dalam setiap siri ceramah yang mereka adakan. Hebatnya UMNO-BN sebab melakukan pelbagai bentuk tekanan dan sabotaj kepada ahli pakatan.

Benarkah UMNO-BN raja segala konspirasi ataupun ianya satu Qada dan Qadar Allah SWT?

Terbaru, Konvensyen Pakatan Rakyat buat kali ketiga diadakan di Alor Setar Kedah membuktikan satu lagi konspirasi UMNO-BN yang melemahkan pakatan pembangkang.

Dah la berpakat pun cara haram, tak daftar.. Ada ahli politik pun macam haram dan segala - galanya haram pasal pakatan ni.

UMNO dan BN berjaya melemahkan konvensyen pakatan yang lebih kerusi dari orang. Ternyata, mereka hanya jaguh dipentas siri ceramah sahaja, jaguh untuk membuat demonstrasi dijalanan, berkokok tak kehaluan arah, sana sini UMNO-BN disalahkan tetapi benda dalam kain sendiri tak nak tengok baik - baik.

Anwar canang kehebatan pakatan haramnya diseluruh Malaysia. Serata ceruk dia cakap pakatan hebat dan mampu menawan Putrajaya. Tetapi, hanya "bergegaq" dan bertegang urat leher sahajalah.

Konvensyen ketiga pakatan menunjukkan sokongan rakyat pada pakatan haram itu. Baik ke buruk ke dah terserlah segalanya dari gambar diatas.

Kalau siri ceramah, pengunjung yang datang sekitar 1000 orang tetapi dalam blog pembangkang akan tulis 10,000 orang. Kalau pendemo turun untuk jadi pencacai dan barua Anwar pada 901 dijangka 100,000 orang tetapi realitinya hanya 5000 orang pencacai angkat najis yang turun. Itu pun tolak polis dan Press..

Anda kena ingat, whatever things pakatan says on ceramah ia hanyalah sekadar penyedap mulut dan penambah "syok sendiri" walhal "yillek"!!

Posted in | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Kronologi kejadian demostrasi UPSI 2012




Jam 5 petang

Pada jam 5pm UPSI dapat maklumat bahawa kumpulan mahasiswa Solidariti Mahasiswa Malaysia akan berkumpul di UM untuk mengadakan demonstrasi di UPSI. Demonstrasi ini adalah untuk mendesak kerajaan memansuhkan AUKU dan menuntut pertuduhan pada Adam Adli digugurkan.

Jam10petang

Posted in | 2 Comments
Jom komen di Facebook!

Lakonan Beruk Anwar di UPSI "LOW CLASS"








Boleh tak jangan gunakan perkataan "MAHASISWA" untuk budak - budak asuhan Anwar Ibrahim ni?

Melugai (Istilah orang Penang) bila sebut Mahasiswa untuk budak - budak tak ada akal macam beruk UPSI yang diketuai oleh Adam Adli, beruk terencat akal yang terpekik terlolong dihadapan pintu UPSI malam tahun baru hari tu.

Sedih, memang sedih..

Tahun baru patut dirai dengan kesyukuran kerana dapat berganjak masuk ke lembaran baru tetapi buat beruk - beruk yang lebih bodoh dari lembu NFC Kak Jat, malam tahun baru mereka umpama "hero kampung yang membuat aksi supermen dijalan raya". 

Eh, baik pergi merempit tengah - tengah malam sekurang - kurangnya kalau eksiden tak la membabitkan orang lain. Nak mati, mati lah seorang -seorang. Beruk UPSI  ni memang menyusahkan orang ramai. 

Apa - apa pun, memang teruk la bebudak beruk Anwar ni nak kalih isu untuk mengalihkan tumpuan masyarakat terhadap keputusan Liwat II Anwar - Saiful nanti. Ahhhhh Jemu!!

Skrip yang disajikan oleh bebudak beruk anak ikan ni pun dah basi.. 


Posted in , , | 1 Comment
Jom komen di Facebook!

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.