Memaparkan catatan dengan label pr. Papar semua catatan

Valentine's Day : Pas tunjuk WARAK, DAP tunjuk LAGAK!


Salam,

Biasalah dalam pakatan pembangkang. Semua nak wayang.. Semua nak jadi hero..

Sekarang ni Pas dah jadi hero untuk agama Islam. Walaupun depan dabik dada tunjuk hebat tetapi belakang punya cerita depa londeh perabih untuk DAP, demi kuasa demi cita cita ke Putrajaya!

Bila Valentine's Day, Pas mula keluar kepala dari cengkerang PR. Itu ini haram, itu ini tak boleh, itu ini kena tegakkan demi Islam. Mulut berbuih demi Islam tapi ekor penuh taik, taik meleleh dari diliwat PKR dan DAP.

Godfather DAP pun nak jadi JAGUH untuk semua kaum di Malaysia yang mana nak sambut Valentine's Day. Lantak pi la kat orang nak sambut, Pas nak kecoh apa kan, nanti tengok la Pas sengap terus sebab Godfather dah keluar. Silap silap lari.

Alah..wayang, drama cerita yang dicanang pembangkang...

Pewaris Melayu kata : PKR-PAS-DAP pon pakatan haram yang tak berdaftar, melahirkan gabungan haram   PAKATAN RAKYAT, ada hati nak cakap pasal mempertahankan ISLAM. 

Posted in , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Pakatan Selangor : Korek jangan tak korek!!


Pendedahan skandal Pasir kerajaan Pakat rompak rakyat Selangor disini!

Posted in , | 2 Comments
Jom komen di Facebook!

Puisi indah untuk si gila kuasa!

Masa kecik cerdik akal masuk MC,
Lepas Form 5 result MCE tak
menjadi,
Kawan-kawan ramai sambung belajar kat overseas,
Tapi Nuar hanya layak buat STP.

Lepas STP dekat UM si Nuar sambung study,
Dia buat pengajian melayu punya degree,
Orang sibuk belajar Nuar sibuk berdemostrasi,
Sebab tu Nuar hanya pas ngan GD.

Anwar mulakan langkah perjuangan ke arah Islam,
Dalam ABIM pidato Nuar susah nak lawan,
Berap-apian si Nuar ni kutuk kerajaan,
Tapi akhirnya pintu UMNO Nuar ketukkan.

Chedet terima Nuar dengan tangan terbuka,
Tapi Nuar dah mula nampak the ladder of power,
Perjuangan ABIM si Nuar pula makin lupa,
Dulu haram tapi kini semua halal belaka.

Dalam UMNO langkah si Nuar makin gelojoh,
Sorang-sorang pembesar UMNO hendak dijatuh,
Di suruh pula keldai si Zahid buat kecoh,
Supaya dia sorang je nampak bagus.

Anwar lupa bahawa dia pun dua kali lima,
Orang ABIM ramai yang kaya sekelip mata,
Ambil kesempatan sebab Pak Sheikh is finance minister,
Bapak dan abang si Nuar pun join sama.

ada lagi sambungan dia... tungguu!!!!!!!!

Posted in , , , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .