Abang Pakatan Rakyat dibaling telur oleh peminat PR sendiri!

Mungkin akibat kecewa dan tidak puas hati dengan sikap angkuh dan kurang ajar pemimpin DAP ini, maka salah seorang penyokonngya telah membaling telur ke arah Lim Kit Siang.

Apa yang menarik mengenai perkara ini ialah LKS tidak mahu membuat laporan polis mengenainya. Kita semua sedia maklum yang sikap pemimpin DAP kafir harbi yang suka membuat pelbagai laporan polis. Saya melihat adegan ini amat pelik kerana LKS tidak mahu membuat laporan polis kerana dia mungkin ingin menyembunyikan sesuatu isu yang lebih besar. Sekiranya pihak polis masuk campur, sudah pasti pelbagai isu yang cuba disembunyikan akan terbongkar.




Sumber: http://www.agendadaily.com/

Penasihat DAP Lim Kit Siang, ‘disambut’ dengan balingan dua biji telur ke arahnya oleh seorang lelaki semasa tiba di Plaza Tanjung Aru Kota Kinabalu bagi merasmikan Pesta Kaamatan anjuran parti itu hari Ahad.

Seorang lelaki yang dipercayai bekas ahli DAP bertindak membaling dua biji telur ke arah Kit Siang dan satu daripadanya mengenai dada pemimpin veteran DAP itu tetapi tidak pecah manakala sebiji lagi tersasar dan tidak mengenai Kit Siang.

Semasa kejadian Kit Siang diiringi oleh Pengerusi DAP Sabah, Hiew King Chiew serta beberapa orang pemimpin DAP negeri serta para penyokongnya.

Kit Siang ketika mengulas kejadian itu berkata, beliau tidak kisah dengan kejadian tersebut dan tidak berhasrat untuk mengambil sebarang tindakan atau membuat laporan polis mengenainya.

“Tidak ada guna untuk saya panjangkan isu ini. Lagi pun dia bukan lagi ahli parti dan biarlah insiden ini berlalu,” jelas Kit Siang.

Lelaki berkenaan yang ditahan kemudiannya diserahkan kepada pihak kawalan keselamatan plaza berkenaan. – 18/5/2008

Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .