Lepas segera, tidak perlu tunggu – Nik Aziz

11/07/2008 3:50pm

KOTA BHARU 11 Julai – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi perlu segera melepaskan jawatannya dan tidak sepatutnya menunggu sehingga dua tahun lagi untuk berbuat demikian.

Beliau berkata, Perdana Menteri perlu sedar bahawa punca utama mengapa beliau terdorong menyerahkan jawatan adalah kerana rakyat tidak lagi mengharapkannya untuk memimpin negara.

"Lepas-lepas selalulah (terus), kenapa nak tunggu, tak payah tunggu lagi.

``Dia perlu sedar kenapa dia kena lepas jawatan, mestilah sebab orang dah tidak seronok dengan dia, jadi tunggu apa lagi," katanya.

Nik Abdul Aziz berkata demikian kepada pemberita ketika ditemui selepas menyampaikan kuliah pagi di Dataran Ilmu di sini hari ini.- Utusan.

Komen: Amboi, amboi.. Makin lama makin melampau Tok Guru ni. Dia sapa nak suruh pak lah lepas jawatan terus. Ada akai ke tak dak orang tua tu. Sebagai seorang yang profesional, Pak Lah harus menunaikan janji dan manifesto pada PRU12 yang lepas. Bukannya pakai main letak je jawatan. lagipun, dia dah bagus sangat bagi tahu nak turun dari kerusi PM pada 2010, kalau Anwar orang desak dia turun, saya rasa tak macam tu.

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

3 Responses to Lepas segera, tidak perlu tunggu – Nik Aziz

  1. Salam...

    TUAN GURU...BILA PULAK?

    www.pilihananda08.blogspot.com

    BalasPadam
  2. nik aziz ni macam cakap besar pula. dia tu dah lama duduk kerusi MB tu tak sedar-sedar nak turun ke?

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .