Kempen PKR berleluasa hasut pengundi

Rumah penulis didatang oleh peraih undi dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) pagi tadi. Mereka datang untuk mengajak penduduk disekitar rumah penulis mengundi Anwar dalam pilihanraya kecil nanti pada 26 ogos 2008. Mereka datang dalam kumpulan ber-empat yang terdiri daripada wanita kesemuanya menceritakan kisah silam Anwar didera dan dimalu serta difitnah oleh kerajaan.

Oleh kerana penulis tak mahu sebarang perkara yang tidak diingini berlaku, penulis mengambil dan mendengar apa yang mereka beri dan ceritakan. Mereka melayu juga, kita sama sama muslim. Itulah perkataan yang bermain-main didalam fikiran penulis.


Kenapa Niz Aziz mahu memperkukuhkan ikatan PAS dengan Pakatan Rakyat, sedangkan dalam muktamar agung PAS, pemuda PAS amat menentang dan tidak bersetuju penggabungan PAS dengan PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat yang realitinya akan membawa kerugian besar khasnya kepada PAS dan tidak boleh melaksanakan syiar Islam dan tak dapat merealisasikan impian negara Islam tajaan PAS.

Artikel sokongan Gus Dur turut berada didalam akhbar kempen Anwar Ibrahim di Permatang Pauh. Siapa Gus Dur? Kenapa dia sokong dan bela Anwar Ibrahim?


Gambar diatas menunjukkan surat rayuan mursyidur am PAS, membuktikan komitmen beliau menyokong Anwar dan merayu penduduk Permatang Pauh mengundi Anwar dalam pilihanraya kecil ini. Nik Aziz serius ke sokong Anwar?
Berikut merupakan statistik penipu yang dikeluarkan oleh Anwar untuk mengelirukan pengundi di Permatang Pauh ekoran isu liwat membabitkan al-juburi dengan Saiful Bukhari Azlan. ternyata kenyataan yang dikeluarkan oleh Anwar memihak bulat-bulat kepadanya. Masuk bakul angkat sendiri la.. Tak malu Anwar!

Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Kempen PKR berleluasa hasut pengundi

  1. apa bodoh sangat... Itu bukan hasut.
    Ini yang hasut .

    http://2.bp.blogspot.com/_dzEXmWuY4bk/SK_h8qWGgBI/AAAAAAAAASs/Rbpk7oXT3sw/s1600-h/5.jpg

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .