Saya dihina oleh DAP - Tunku Aziz



BERIKUT KAMI SIARKAN SEDUTAN TERJEMAHAN TEMUBUAL TUNKU ABDUL AZIZ DENGAN THE STAR
Terjemahan temubual bekas Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim dengan The Star Rabu.

S: Bagaimana malam tadi (selepas umum keluar DAP) ?

A: Saya fikir ia lancar, telefon saya tidak berhenti berdering selama dua jam. Saya terpaksa untuk mematikannya kerana terlalu banyak panggilan masuk dan juga  SMS yang diterima dari seluruh negara.
S: Adakah anda tahu berapa banyak panggilan anda terima?
Cukup banyak, Ssaya tidak tahu siapakah mereka, kerana mereka bukan orang yang  saya kenali, kerana jika tidak nama mereka akan muncul di skrin. Saya percaya sesetengahnya mungkin wartawan, saya jawab hanya satu, yang saya kenal (wartawan) dari Sin Chew, saya katakan bahawa tiada apa lagi yang hendak dikatakan malam ini selepas apa yang saya katakan di TV. BACA LAGI

Pewaris Melayu kata : 
DAP konon kata mereka demokrasi tapi depa mengamalkan demokrazi, Pas konon mengaku mendaulatkan dan memperjuangkan Islam tapi hakikatnya mempergunakan Islam demi karier politik mereka dan PKR pula dakwa mereka adil, bersih dan agresif mempertahankan rakyat tetapi tembelangnya sudah pecah dengan memperjudikan rakyat Selangor, dan macam macam macam lagi.
Agak - agak dengan isu besar macam ni PR boleh tadbir Putrajaya ke?

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Saya dihina oleh DAP - Tunku Aziz

  1. dah faham dah Tunku Aziz? faham ke tak? kalau dh faham...sy ucapkan padan muka kerna tersalah memilih platform itu selama ini untuk perjuangan.tkasih.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .