Alhamdulillah syukur penyatuan rasmi UMNO dan Pas

Alhamdulillah 🤲🏼

Aku bersyukur dengan hari yang bersejarah hari ini. Selepas PRU14 Aku tak henti sedarkan masyarakat apa itu kuasa politik Bumiputera. Live-live Aku berkisar ancaman DAP dan betapa ruginya bila kita hilang kuasa Melayu Bumiputera. Bulan Jun 2018 boleh kata saban hari Aku bercakap dalam live live di FB ni ceritakan tentang penyatuan ummah. Ajak Melayu dan Bumiputera bersatu dan ketepikan perbedaan politik demi Ummah. Dikecam dikutuk dihina sedikit pun Aku tak pernah ambil kisah kerana pada Aku penyatuan ummah itu penting dan mesti dimulakan dengan penyatuan UMNO & PAS.

Dari berapa ratus yang masuk tengok live Aku hingga beribu view dalam satu-satu masa. Ramai yang tampil bantu Aku sedarkan rakyat khususnya orang Melayu seperti Tok Singa, Pakcik Basri, Muzamil, Azam Jais, Bro Azmi Jaafar, Pakcik Wan Kamarulzaman, May, Abang HMR, Abg Nuar, Brotha dari Singapore, Kak Long Singapore dan ramai lagi. Mereka ni semua bukan siapa-siapa tetapi semangat mereka ini yang bantu kuatkan kempen penyatuan ummah melalui FB yang Aku buat.

8/12 hari bersejarah penyatuan ummah diterjemahkan. Ratusan ribu hadir pada hari itu, mereka yang hadir bukan kerana ICERD tetapi mereka hadir untuk menjadi sebahagian dari sejarah kebangkitan orang-orang Melayu Bumiputera. Tak semua dari mereka bukan nya orang politik. Mereka tidak minat politik tetapi mereka sanggup hadir demi Agama Bangsa dan Tanah air.

2/3 PRK Semenyih penyatuan ummah diterjemahkan dalam kotak undi. Inilah yang sebenarnya Aku mahukan iaitu kesedaran orang Melayu untuk faham apa itu kuasa politik. Alhamdulillah ramai yang sedar apa itu kuasa politik Melayu dan gunakan kuasa yang ada untuk mengundi pada PRK Semenyih. Pengundi Semenyih adalah penghulu kebangkitan ummah menentang kuasa bangsa DAP dan sekutu.

Impian kita belum selesai kerana Aku mahukan kerajaan Bumiputera dengan majoriti 2/3 parlimen. Ini yang Aku ulang hari demi hari berbulan lamanya dan dengan penyatuan ummah ini Aku yakin kita mampu jayakan nya. InsyaAllah masanya akan sampai dan apa yang kita perlu lakukan hari ini adalah fokus hingga ke PRU15.

Terima kasih UMNO terima kasih PAS, semoga dua parti politik terbesar orang Melayu ini dapat mengalahkan musuh kita yang satu iaitu bangsa DAP. Harap juga seluruh rakyat untuk sama-sama menyokong agenda penyatuan ummah ini kerana kita akan gagal kalau hanya berpeluk tubuh tanpa menyumbang apa-apa bagi menjayakan agenda besar kita.

Kalau bukan sekarang bila lagi? Kalau bukan kita siapa lagi? Jadilah sebahagian dari sejarah kebangkitan orang Melayu & Bumiputera Sabah Sarawak untuk memastikan negara ini tidak jatuh ke tangan bangsa lain.

Terima kasih semua yang menyokong kempen penyatuan ummah. Anda semua pejuang hebat 💪🏼

Copy dari Facebook Sir Azri

Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .