Perbezaan Islam PAS dan Islam UMNO (klik gambar untuk besar)

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Perbezaan Islam PAS dan Islam UMNO (klik gambar untuk besar)

  1. Tuan;

    Ada yang betul dan ada yang boleh dipertikaikan. Saya sering merasakan apabila kita "bias", justifikasi kita sering tidak berapa tepat.

    Namun, saya menghormati pandangan dan penulisan saudara. Saya neutral dan tidak condong ke mana-mana.

    "Perjuangkan Apa Sahaja Yang Kita Percaya"

    BalasPadam
  2. sebanarnya banyak lagi kepincangan ada pada pas yang hanya menjaja keburukan umno semata2 tanpa pernah mengakui jasa umno kepada negara..

    perlu diingat, nik aziz jgn sombong sgt mengatakan umno tu jahat dan hampir lemas kerana beliau juga bekas ustaz kemas umno suatu ketika dulu sebelum dibawa masuk kedalam pas..

    sebagai org yang tak bias, saya lebih suka menilai umno dan kerajaan secara keseluruhannya, bukan hanya pada kepincangan yg dilakukan beberapa individu..
    untuk rekod, kebanyakkan salah laku dan guna kuasa kalangan kakitangan kerajaan peringkat bawahan byk dilakukan staf pro PR.
    pengalaman saya semasa membawa lori bapak saya di jpj dan puspakom seperti biasa kene hulur untuk kelancaran inspection dan kelulusan. individu tersebut dah jadi member sbb selalu kene hulur kat dia.nak jadik cerita kami terserempak semasa konsert protes tayang bontot..rupa2nya dia AMK.saya berada disana saje nak jalan2 shoping2..dah diorg kata mcm mini jom heboh..

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .