Azizah kosongkan kerusi Permatang Pauh

Kenapa Azizah Lepaskan kerusi Permatang Pauh?

1- Azizah merupakan isteri yang baik dan penyayang. Dia lepaskan kerusi Permatang Pauh sebagai simbol kasih sayangnya terhadap suaminya, Anwar, seperti kenyataan Menteri Dalam Negeri, Syed Hamid AlBar

2-Permatang Pauh merupakan kubu kuat Anwar sejak 10 tahun lalu. Azizah hanya tolong jaga kerusi terbabit ketika suaminya sedang dalam tahanan di Sungai Buluh.

3- Azizah sudah letih menjadi ahli parlimen. Azizah yang sebelum ini menjadi ahli parlimen di kerusi Permatang Pauh mendapat ikhsan dan simpati umum ekoran suaminya, Anwar dipenjara. Cukuplah menjadi penjaga kerusi Anwar untuk sepuluh tahun. Azizah dah letih, nak rehat pula.

4- Azizah malu, undi tidak percaya yang dibawanya di sidang dewan rakyat tidak mendapat sambutan dan ditolak oleh speaker Dewan Rakyat. Akibat kecewa, Azizah mahu duduk dirumah sahaja, mahu menjadi suri rumah dan menjadi ibu yang penyayang. Jaga anak, dah lama tak bermesra dengan anak-anak, asyik sibuk dengan ayah dan politik saja.

5- Azizah tak dapat memberikan kemajuan kepada parlimen Permatang Pauh. Sejak Azizah memegang kerusi Permatang Pauh, penulis tak nampak pun pembangunan yang dilakukan oleh Azizah. Mungkin dia dah give up.

Apa apa pun, Penulis gembira pilihan raya kecil akan diadakan di Permatang Pauh, tanda mekarnya demokrasi di Malaysia.

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

4 Responses to Azizah kosongkan kerusi Permatang Pauh

  1. Pewaris Melayu..memperjuangkan martabat ketuanan melayu..hahaha lawak betul..blog apa ni..memperjuangkan Umno ke..ceh..buang mase..blog ni sebenarnya memperjuangkan nasib pemimpin Umno..betul dak?atau adakah Umno memang memperjuangkan ketuanan melayu..haha..tak payahlaa buang mase...korang memperjuangkan pemimpin umno..adekaa pemimpin umno memperjuangkan nasib org melayu selain ahli umno n kroni2 die..teruskanlaa..buatlaa keje sia-sia korang nih..salam

    BalasPadam
  2. UMNO PENIPU BANGSA MELAYU.

    UMNO KHIANATI RAKYAT

    UMNO CEMARKAN AGAMA ISLAM

    UMNO MESTI DIHAPUSKAN.

    BalasPadam
  3. UMNO PENIPU BANGSA MELAYU.

    UMNO KHIANATI RAKYAT

    UMNO CEMARKAN AGAMA ISLAM

    UMNO MESTI DIHAPUSKAN.

    BalasPadam
  4. UMNO PENIPU BANGSA MELAYU.

    UMNO KHIANATI RAKYAT

    UMNO CEMARKAN AGAMA ISLAM

    UMNO MESTI DIHAPUSKAN.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .