KENANGAN: Pilihanraya Kecil Permatang Pauh

Kini tinggal kenangan, website perang saraf UMNO, PP44 yang telah mencatat segala nostalgia suka-duka Pilihan raya Kecil Parlimen Permatang Pauh. PRK P44 telah mencatit pelbagai anugerah dan sejarah yang baru.

Penulis dapat berjumpa dengan Dr.Novandri dan bloggers Pilihan Anda, Des. Walaupun sibuk, mereka sempat juga berjumpa dan meluangkan masa dengan penulis pada hari kempen pilihan raya kecil tersebut. Walaupun sekejap, ia memberikan semangat kepada penulis untuk terus menulis di ruang blog yang luas ini untuk menyedarkan anak-anak Melayu sekarang, pentingnya ketuanan Melayu dan bahayanya Anwar Ibrahim, pengkhianat bangsa.

Ayuh rakan-rakan bloggers, mari kita berjuang menentang pengkhianat bangsa,agama dan negara, ANWAR IBRAHIM! Kita nafikan 16 September!

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

3 Responses to KENANGAN: Pilihanraya Kecil Permatang Pauh

  1. Alahai..sedih la pulak...
    Sentimentol lampunyer...

    BalasPadam
  2. tu la sedih pulak ayat...kita sama2 berjuang utk bangsa,agama dan negara

    BalasPadam
  3. Jadi, sama-samalah kita menentang penderhaka bangsa dan agama ini, jangan biarkan anak cucu kita merempat di tanah air kita sendiri.
    Cina tak sedar diri, dahlah ekonomi deme dah pegang, sekarang pergunakan si bangsat anuar untuk menguasai politik Tanah Melayu pulak.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .