Palo hotak mu Tok Guru!

Apa hal pulak orang tua nyanyuk Nik Ajis ni. Tak habis habis mengeluarkan kenyataan yang berbaur fitnah dan bermotif jahat. Setelah dia dihentam oleh anak buahnya sendiri dalam Pas ekoran kenyataan berkaitan Kerajaan Perpaduan yang telah dicadang oleh presidentnya, Dato Seri Haji Hadi Awang, Nik Ajis memaki dan menyamakan Ustaz Nasha sebagai sampah, semalam, beliau samakan pula UMNO dengan Komunis.

Kalau ikutkan hati, penulis nak maki balik je dia dalam blog ni, tapi atas dasar professional dan juga adab seorang muda dengan orang tua yang nyanyuk, penulis pendamkan hasrat tersebut.

Penjilat PR bolehla memaki hamun caci maki semua bloggers pro - kerajaan tapi bloggers pro - kerajaan (BPN) tak akan berbuat demikan, sebab kita ada prinsip masing - masing.

Tok garu ni dah melampaui batas. Sesedap mulut je kata orang lain tak mengikut ajaran Islam. Tok garu, kamu pakai serban dengan jubah labuh tu, cukup ke amalan Islam yang anda lakukan? Ada ke ikut syariat Islam?

Harap pakai je serban besar bak perut ibu mengandung, tapi mulut busuk macam longkang. Busuk kalah lagi longkang, busuk mulut dan busuknya perangai Tok Garu ni bak loji rawatan najis Indah Water. Huduhnya perangai manusia berjanggut seperti kambing ini. Konon ikut nabi, tapi perangai tak huduh. Tak layak nak jadi pemimpin.

Tok garu, cukuplah! Cukuplah! LETAK JAWATAN anda sebagai MB Kelantan dan Muryidur Am Pas. Memalukan rakyat Kelantan dan parti Pas sahaja. Cukupla!

Posted in , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

5 Responses to Palo hotak mu Tok Guru!

  1. TAK ATU LA TOK GURU NIK NI..KATE JE ORANG ISLAM,KATE JE PAS PARTI ISLAM..TAPI X NMPK PUN YG PAS NI BETUL ISLAM..DORG YANG SEMAKIN SESAT..SEDIKIT DEMI SEDIKIT...

    anakmelayu30.blogspot.com

    support bro...

    BalasPadam
  2. Apa lah ko org ni??Tak de kerja lain ke?? Asyik nak kondem org aje
    Mcm mana nak ada perpaduan kalau ada sikap mcm kau org ni..?? RELAKS LAH SIKIT BEB....

    BalasPadam
  3. PAS = Parti Ajaran Syaitan, penuh dengan syaitan bertopengkan ulama.Ulama ker....?

    BalasPadam
  4. Dulu PAS kata UMNO kafir sebab kerjasama dengan MCA, Gerakan dan MIC.

    Kini PAS bekerjasama dengan DAP dan PKR. Tak kafir ke PAS?

    Dulu PAS cakap undi PAS tiga kali masuk syurga.

    Kini Muhyiddin cakap undi Umno pun boleh masuk syurga.

    Tapi saya rasa ler, kalau kerjasama dengan MCA, Gerakan, MIC, DAP dan PKR menjadikan seseorang itu kafir, maka seluruh parti-parti dan rakyat se Malaysia ni dah lama menjadi kafir, baik PAS, UMNO, Nik Ajis, Hadi Awang, Anwar, Dr. M, Pak Lah, Najib dll. Mereka adalah kafir-sekafir-kafirnya.

    Di Malaysia, istilah kafir ni telah direndahkan martabatnya oleh PAS. Kafir ialah perkataan yang digunakan oleh Nabi Muhammad SAW untuk merujuk kepada orang-orang bukan Islam.

    Yang membuat orang-orang bukan Islam di Malaysia ni kelihatan seperti warga kelas dua ialah PAS sendiri, terutamanya Nik Ajis.

    Kalau undi PAS atau undi UMNO boleh masuk syurga, ramai orang-orang bukan Islam (yang kafir) akan pangkah PAS dan UMNO. Saya pun akan undi PAS atau Umno. . Tak payah sembahyang. Tak payah berpuasa. Boleh fitnah orang. Boleh minum arak. Boleh songlap wang rakyat. Janji undi PAS atau Umno. Geranti masuk syurga.

    Apa punya jenis pemimpin yang kita ada? Cetek sangat pemikiran. Tapi rakyat biasa pun bodoh sangat. Biarkan diri dipersenda oleh pemimpin-pemimpin yang geranti masuk neraka.

    Sebagai seorng Nik Ajis = poorah

    Umno = poorah

    BalasPadam
    Balasan
    1. tok mu...sape mu nk ckp gitu..lame dh ke hidup..stail berase sedap...mari tumbuk...by one ngan aku...

      Padam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .