Teruknya Tok Guru!

Nama Tok Guru (baca Tok Garu) dalam Pas amat berpengaruh daripada Presidennya, Dato Seri Hj Hadi Awang. Apa kena tok guru sampai nak suruh orang dalam Pas sendiri keluar daripada partinya?

Sungguh teruk Tok guru, sebab berlainan dan berselisihan pendapat, anda nak suruh orang dalam parti sendiri keluar dari parti itu. Kenapa? Benci sangat ke akan cadangan Ust. Nasha tu? Tak patut.

Ini ke label Ulama Pas yang bagus sangat tu? Ini bukan ulama, tapi U-lar-mak. Tak sesuai dilabel dia dengan agama Islam sebab tak ada sedikit pon peribadi dia menggambarkan dia tu seorang Muslim yang baik. Teruk lagi adala.

Kalau anda bencikan UMNO, jangan sesekali buat macam ni. Dah banyak kenyataan yang amat busuk anda keluarkan menggambarkan anda tu benci sangat pada UMNO. Apa salah UMNO sampai nak wujudkan kerajaan perpaduan anda tak mahu?

Bagus sangatkah Pakatan Rakyat (baca: Penipu Rakyat) tu sampaikan tolak Islam dan Melayu dalam perjuangan anda tu? Takbir bukan main deras, sampaikan cina india yang tak potong kulub pon turut sama takbir. Allahuakbar. Bukalah hati u-lar-mak Pas ini untuk satupadukan umat Melayu dan memartabatkan agama Islam

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Teruknya Tok Guru!

  1. ini bukan tn guru, kalau nabi dahulu sentiasa mendengar apa yang sahabat cakap...

    ini guru ajaran sesat... PAS parti ajaran sesat

    BalasPadam
  2. Baru la hari ini kita nampak rupa sebenar seorang tok guru yang disanjung2 oleh penyokong PAS. Ketika orang lain mahukan perpaduan sesama Melayu dan sesama Islam, N.Ajis pula asyik dengan menyatakan itu lontaran / idea / pendapat peribadi.

    Jika benar itu lontaran peribadi, tak mungkin Presiden dan Timb. Presiden boleh sependapat mengenai kerajaan perpaduan ni. Apakah seperti yang dikatakan oleh N.Ajis yang mereka berdua dan penyokong kerajaan perpaduan ini 'boneka UMNO'??

    N.Ajis harus bermuhasabah diri, jangan kerana dendam lama bersama UMNO di bawa sampai ke mati. Mungkin juga ada 'suara-suara' belakang N.Ajis yang bencikan perpaduan sesama Islam, tetapi lebih suka perpaduan bersama musuh Islam.

    Dan hari ini juga bersaksilah kita yang kata2 N.Ajis sudah menjadi seorang DIKTATOR. Subhanallah...

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .