Lim Guan Eng, letak jawatan!

Amat memalukan sekali pemimpin yang BETUL BETUL bersih dan BERJIWA RAKYAT ini membuat kenyataan yang bodoh! Inilah balasan tuhan. Pada masa awal dia memegang kuasa kerajaan PR Pulau Pinang, dia suka menuduh dan memburukkan kerajaan BN Pulau Pinang yang lalu. Itu ini serba tak kena dan sekarang tak tuhan dah tunjuk belang sebenar Guan Eng.

Semasa ceramah Pilihan Raya Kecil Penanti Mei lalu, Mat Sabu @ Badut Pas memuji kebijaksanaan Guan Eng mentadbir negeri Pulau Pinang dan Mat Sabu memuji sehingga menjilat licin punggung Guan Eng untuk mengampu beliau dengan berkata Guan Eng ini adik kami.

Sekarang? Apa dah jadi? Bila diberi cabaran oleh tuhan dalam kes Kampung Buah Pala, Guan Eng bertindak lepas tangan dengan menyerahkan kes tersebut kepada boneka India, TKM 2 dan boneka Melayu PR, Mansor Othman.

Lebih dari itu, Guan Eng bertindak lari meninggalkan kediaman rasmi KM Pulau Pinang dengan alasan nak berjimat cermat. Aduhai, jangan berdalihlah wahai Ketua Menteri BERSIH! Di mana kepimpinan ulama yang kau agung dan nak laksanakan tu? Jangan kencing rakyat Pulau Pinang. Anda tidak releven lagi.

Penulis menyahut seruan singkirkan Ketua Menteri yang bongkak, riak dan tak sedar diri ini. Ayuh! Ayuh!

Posted in , , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

5 Responses to Lim Guan Eng, letak jawatan!

  1. sekarang ni LGE dok buat muka "welfare",,,
    doh tagih simpati lah tu!
    nampak kesianlah pulak tengok dia
    dalam keadaan gabra dok teraba-raba
    cari jalan keluar,,,
    si PiiiRahhhhMasamy dan si MansoRothman terkebil-kebil kena sembur waktu perjumpaan di High Chaparral,,,konon-konon nak cari jalan penyelesaian,,,tak senang duduk depa kena bancuh cukup-cukup,,,itulah rupanya depa,,,
    DokAntukPala,PakatKelentongRakyat,
    PakaiAuraSyaitan!PunahRanah!!!
    (DAP,PKR,PAS:PR)

    BalasPadam
  2. SLM BRO...RAKYAT PENANG SEPATUTNYA DH TAHU TEMBELANG LGE NI SBB KERAJAAN DH BG PENERANGAN SEWAKTU KEMEN PRU12 DULU TP MALANGNYA TAK DI ENDAHKAN SB TAK BERFIKIR MASAK2 SEBLUM BUAT KEPUTUSAN..NAH INI LAH AKIBATNYA

    BalasPadam
  3. ada agenda tersembunyi yg kita tidak dapat baca dari isu kg buah pala. jgn fikir LGE tu bodoh, kerana beliau sedang memperbodohkan kita dengan sokongan Koh Tsu Koon.

    BalasPadam
  4. Salam Bro

    Kalau dah parti pembangkang mana pandai nak buat kerja...cakap masa kempen bagus aje...yang kurang pandai tertipu dan undi tukar kerajaan...sekarang nak kata apa..yang perintah pun buka orang Penang mana tahu hal2 Penangkan...Bila orang Melayu Penang nak buka mata..jangan jadi AnWar rela di perintah oleh kafir harbi...sendiri mahu fikirlah

    BalasPadam
  5. kalau nak suruh CM penang tu letak jawatan, jangan halau dia balik melaka.

    org melaka tak mau dia. campak je la kat mana2..

    heh!

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .