Akhirnya, cerita pasal skandal Din Puduraya terbongkar juga!


Kempen PRK N.05 Tenang sudah sampai ke penghujung. Sana sini kemeriahan menjelang Hari Mengundi makin terasa, keadaan jalan raya yang sesak di Pekan Labis ditambah hujan yang renyai-renyai menambah lagi kemeriahan ibarat suasana "mantai" menjelang Aidilfitri. Selepas 30 Januari, penduduk tenang akan merindui suasana meriah ini yang entah bila lagi akan berlaku. Harap-harap mana-mana calon yang menang dipanjangkan umur dan diperelokkan kelakuan serta kekuatan untuk memberi khidmat kepada masyarakat.

Hari ini PR telah mendedahkan gambar seorang wanita Cina yang dikatakan mempunyai skandal dengan calon BN suatu ketika dahulu. Tukang Screw telah memberi amaran sebelum ini kepada jentera propaganda PR terutama YB Salahuddin selaku Pengarah Jentera Pilihanraya PAS agar jangan membuka keaiban yang belum tentu lagi sahih. Selepas PRK ini semua jentera akan pulang ke kawasan masing-masing dan yang ditinggalkan hanyalah keaiban calon-calon bertanding yang pastinya memberi kesan jangka panjang dan disebut-sebut orang. Perkara inilah yang menjadi kesukaan PAS yang sepatutnya menutup keaiban sesama Islam, itupun kalau PAS benar-benar menghayati fitrah Islam itu sendiri. Masih ingat lagi Rohaizad, calon BN di PRK Permatang Pasir yang diaibkan Nasharudin Hassan, Ketua DPP Pusat. Tahukah PAS bahawa selepas pendedahan tersebut rumah tangga Rohaizad runtuh? Mungkin PAS tahu tapi buat-buat tak tahu malah ketawa berguling-guling di markas-markas PAS bila mengetahui keruntuhan 'masjid' Rohaizad. Inikah ciri-ciri Islam yang PAS perjuangkan. Tak salah kalau tukang Screw labelkan PAS ini sebagai MUNAFIK terbesar di Malaysia!!!! Jangan ingat dengan berkopiah putih, berserban dan berjanggut maka pintu syurga telah terbuka luas untuk kalian! Dan jangan terkejut kalau di Hari Perhitungan nanti dan ketika Tukang Screw mahu melangkahkan kaki ke neraka, sudah tersedia menunggu di dalamnya pemimpin dan ahli-ahli PAS di dalam neraka jahanam. Nauzubillah...

Apapun, janji tetap dikotakan apabila YB Salahuddin engkar dengan perjanjian untuk tidak membuka aib calon BN. Tukang Screw berehat daripada mendedahkan skandal beliau kerana mahu memberi peluang kedua untuk beliau insaf dan mengubah peribadi agar lebih elok. Nampaknya peluang tidak akan datang selalu, hari ini terimalah hukum karma yang sepatutnya. Kalau YB Salahuddin membaca syair-syair Arab, pasti akan membaca rangkap ini,"...... sesungguhnya Allah itu akan membuka keaiban kamu walaupun kamu menyorok di dalam perut unta sekalipun...". Hari ini masyarakat akan kenal siapa Azizah atau Kak Intan sebenarnya yang sebelum ini pernah mempunyai hubungan istimewa dengan YB Salahuddin (belum masuk sekadar khasyafahnya lagi). Tukang Screw yakin, Salahuddin pasti sudah menamatkan hubungannya dengan Intan ekoran pendedahan Tukang Screw. Sama juga dengan calon BN, jika benar beliau mempunyai skandall pastinya tidak mempunyai apa-apa hubungan lagi dengan wanita tersebut. Mungkin ramai akan mempertikai kesahihan gambar tersebut. Tapi hanya YB Salahuddin sahaja yang boleh menjawabnya dan tanyalah tuan yang empunya badan. Atau kalau YB Salahuddin masih menafikannya, tukang Screw rasa terpanggil untuk menemuramah sendiri Azizah dan mendedahkannya di Youtube.

Kita kena ingat, manusia mempunyai sejarah buruk masing-masing yang cukup untuk dijadikan sempadan dan tak perlu kita dedahkan untuk mengaibkan siapa-siapapun sebab kita bukan malaikat atau para rasul yang maksum. Iman umat nabi Muhammad s.a.w ibarat buih-buih di pantai yang tak mampu menahan ombak besar. Jangan kerana gilakan kuasa politik, kita terpaksa korbankan kesucian Islam untuk mengaibkan orang lain.

Berbalik kepada Azizah tadi, nama sebenar beliau ialah Norazizah bte Mohamed Asmuni yang sekarang berumur 47 tahun. Beliau sekarang tinggal di No.18, Jalan Setia Rawang 2, Taman Setia Rawang, 4800 Rawang, Selangor. Bagi yang menuduh Tukang Screw mengada-adakan cerita, silalah ke alamat tersebut dan tanyalah Azizah tentang hubungan istimewanya dengan YB Salahuddin. Mungkin YB Salahuddin tertanya-tanya bagaimana kisah hubungan beliau ini boleh dihidu! Ingatlah bahawa beliau sendiri banyak musuh dalam PAS sendiri yang senantiasa mencari 'peluru' untuk ditembak ke sasaran! YB mesti tahu siapa musuh atau gunting dalam lipatan dalam PAS. Menjelang Muktamar Agung PAS akan datang, pastinya PAS akan bergoncang dengan hebatnya. Siapalah yang akan jadi mangsa selepas ini. Kita tunggu siapa yang akan kena screw.......

pssssst: Kenapa Papa Gomo senyap ye sekarang? Mesti dah kene ikat dengan Din Puduraya! Pastinya pasal sumpah dengan Din Puduraya. Buat apelah nak bersumpah sebab bukan Papa Gomo yang punya cerita. Kalau free, nak juga Tukang Screw minum kopi dengan Papa Gomo di Kopitiam Steven, Labis.

Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .