Bob Lokman masuk Pas. Satu lagi bukti undi Pas masuk Syurga!

Umum kita tahu, Ahad lepas semasa Himpunan Pemuda Pas 30k di Kota Sarang Semut, dengan bangganya penjilat Pas mengagung - agungkan seorang pelawak kebangsaan, Bob Lokman menjadi ahli Pas. Apa yang nak dibanggakan dengan Bob tu? Dia mengumumkan dia sesat dan jahil sebelum ini dan dengan masuknya dia ke parti Pas dia mengharap tidak akan masuk ke neraka.

Bagusla dah bertaubat, bagus. Tapi Bob di blognya menunjukkan dia sebenarnya sesat dan telah digerenti masuk ke syurga setelah pilih Pas.

Hari ini  bila jiwa berada didalam PAS, ada satu semangat baru yg membuatkan aku berfikir mengapa ALLAH menjadikan aku. Pagi tadi bila ada member2 yg bertanya, mengapa aku menganut PAS, aku tahu bahawa aku sudah diterima utk bekerja oleh ALLAH. Inilah masanya untuk berubah dan mengubah sebahagian besar kenalan, kepada jalan baru bagi mereka yg fasiq. Belum ramai yg menerima Islam sebenar. - Bob Lokman

Menganut Pas?

Bilanya Pas merupakan satu agama yang boleh dianuti? Pas agama apa? Islam? Islam Pas agaknya? Mazhab Pas yang menggunakan Nik Aziz mengganti ahli ulama mirip seperi agama Sikh yang memuja dan menggunapakai segala apa yang diucap oleh Guru Nanak. Ya, itulah ajaran Islam mazhab Pas. Bob Lokman juga berasa lega kerana diberi hidayah untuk menganut agama Islam Pas. Pas merupakan agama yang benar dan yang benar belaka. Syurga dibawah kaki Nik Aziz.

Sebenarnya, pada hemat penulis si Bob Lokman tersesat jauh sangat. Tengok la muka si Bob bagaimana? Hitam legam, tak berseri. Tak ada umpphh kata orang. Konon dengan janggut, serban dan jubah lusuh mazhab Islam Pas, ia sangat direstui Allah.

Sudah berkali-kali PAS kalah dalam pilihanraya. Memang susah nak menang kerana ini bukan perang Badar dimana Malaikat juga turun berperang dengan perintah ALLAH. Janganlah mengharapkan Malaikat turun beratur dipusat2 mengundi yg diadakan oleh suruhan jaya pilihan raya yg tidak mengikut suruhan ALLAH. Ini demokrasi omputeh yang memberikan peluang kemenangan kepada org yg mempunyai syahwat duniawi

Hai, baru masuk agama Islam Pas dah pandai berjuang. Ni jihat Pas, lepas diIslamkan terus dia nak berjuang nak tentang Islam tulen (UMNO). Haih, penulis pening kepala tengok artis sesat ni masuk Islam Pas. Lagak macam lebih Islam dari orang lain.

Penulis tak nak kata apa, mai kita terus baca blog MUALLAF PAS ini, dengan bangganya dia masuk Islam Pas.Tulisan macam budak tadika ini dipuji dan dipenuhi dengan TAKBIR.

Tak cukup dengan itu, mari kita lihat video Bob Lokman setelah diIslamkan cara Pas.



Posted in , , , , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .