DAP melampau! PKR dan Pas jadi kuda dan keldai dalam Pakatan!

Pakai furdah DAP Masuk syurga Pas tak?
Memang benar kata member UMNO dan BN! Dalam Pakatan tu semuanya dikawal oleh DAP Cina bangsat yang rasis. Terbaru, kes di mana DAP mahu meletakkan calon Melayu di kawasan majoriti Melayu pada PRU 13 nanti! WTF man! Ini pakatan nampak sangat dah berat

Dah nama pakatan haram, undi PKR sama macam undi DAP. Undi Pas macam undi DAP. Tapi kalau undi DAP memang tetap dapat kat DAP!

So persetankan semua parti komponen yang tak berdaftar dalam pakatan tu! Dah namanya kawen tak ada nikah, memang tak lama la perkahwinannya! Tunggu je la kehancuran Pakatan di Selangor, InsyaAllah di Kedah dan Kelantan. Penang? Tengok la keajaiban yang berlaku nanti pada PRU13. Penulis tak berapa yakin yang BN dapat tawan Penang.

PKR toksah cakap! Muak jemu semua ada!
Pagi tadi semasa Konvensyen DAP di Taman Chai Leng, dah ada demonstrasi memprotes Godfather dalam DAP. Hah, tunggu la P.Ramasamy tu sama ada dia boleh jadi wakil rakyat pada PRU13 ke tidak. Ke, semua calon DAP untuk PRU13 terdiri daripada Cina sahaja. Maklumlahkan, orang India dalam DAP ni mana ada tempat. Hanya ahli kelas kedua sahaja. Rasis ke tak ni? UMNO je kan yang rasis? Haktuihhh!

Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .