Shahrizat Jalil : Pemimpin wanita terbaik!

 Salam to all,

Nampaknya, karier Makcik Bollywood sebagai senator menteri akan berakhir pada awal bulan depan. Desakan PKR dan permainan mereka untuk mematikan karier lawannya akhirnya berjaya. Hebat sungguh permainan politik Anwar dan konco - konconya. Isu NFC yang dikaitkan dengan Shahrizat sejak Oktober 2011 dapat menjatuhkannya daripada kerusi menteri tersebut.

Bagi penulis, letak jawatan bukannya bermakna bersalah. Seharusnya Shahrizat harus mengumumkan perletakkan jawatannya lebih awal untuk mematikan cakap - cakap pembangkang terhadapnya.

Bagi pembangkang, serangan NFC ini dapat menjatuhkan reputasi Shahrizat sebagai Ketua Wanita UMNO yang disegani selepas mengambil peranan itu daripada Rafizah Aziz.

Penulis percaya, walaupun Shahrizat akan meletakkan jawatannya sebagai menteri, beliau akan tetap terus kuat untuk memimpin wanita UMNO untuk PRU ke 13 kelak.


Posted in , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Shahrizat Jalil : Pemimpin wanita terbaik!

  1. Sharizat sentiasa kedepan bagi membantu terutamanya kaum wanita dan kanak2 - jangan kita lupakan jasa beliau. PKR apa ada? Menindas orang adalah. Harap2 Sharizat akan bangkit dikemudian hari dengan lebih bergaya. Jangan lupa Tok Det pernah juga disingkirkan akan tetapi beliau bangun dengan gaya yg lebih hebat. Inilah contoh pemimpin yang kita mahu.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .