Layakkah Nik Aziz Ulama terompah nak "sound" MUFTI Harusani?

Salam to all,

Penjilat tegar Pas dah angkat Nik Aziz macam nabi. Nik Aziz boleh menghina dan merendah - rendahkan peranan seorang MUFTI yang dilantik Sultan dan Raja Melayu tetapi MUFTI tak boleh nak tegur Nik Aziz selaku seorang Mursyidul Am yang mengaku mengamal dan memperjuangkan Islam tapi dalam masa yang sama bersekongkol dan menjadi balaci parti kafir harbi.

Helooo penjilat Pas!

Nik Aziz hanya berkuasa di Kelantan sebagai MB Kelantan, dia tak ada kuasa dalam menentukan keIslaman dan segala hukum hakam agama di Malaysia ni! Sebab itulah Mufti kita banyak kali menggariskan mengasingan politik dari agama. Politik tak boleh digaul dengan agama, nanti jadi macam Pas lah!

Mana aci Nik Aziz yang ber-title Mursyidul Am Pas SAHAJA boleh sound MUFTI dan Ahli Senior dalam Majlis Muzakarah Fatwa kebangsaan.

SOMBONG! BONGKAK! TAKABBUR! Si Nik Aziz sampaikan penjilat mereka anggap dia lebih lebih dalam Malaysia ni.

Penulis amat membenci penjilat Nik Aziz yang begitu taksub dengan kehebatan dan kewarakan Nik Aziz mereka ni padahal dia hanya tunjang kepada parti politik tak lebih dan tak kurang dari itu!

Posted in , , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

8 Responses to Layakkah Nik Aziz Ulama terompah nak "sound" MUFTI Harusani?

  1. salam 1 Malaysia.Nik Aziz tak selayaknya kata begitu kepada Tan Sri Harussani.Kalau kita perasan pun..Nik Aziz keluar hukum utk kepentingan parti dia bukan maslahat umum.Mufti keluar fatwa untuk maslahat ummah sejagat.

    BalasPadam
  2. hahaha...apa nak heran, nick najis nie bukan nyer taraf ulama pn sbb org tua kutuk nie bodo berbakul2...dia snng2 jer kuarkn fatwa2 bodo dia tue pastu snng2 jer declare sapa yg ada iman ngn sapa yg bleh join dia nyer surga...hahahaha...bodo biol org tua kutuk nie mana bleh challenge Mufti Perak nie...org bodo ngn Mufti kan jauh beza tue...hahahaha

    BalasPadam
  3. ha... dah nyayok pun biarlah !!!

    BalasPadam
  4. Takebeer.....nyanyok orang tua ni.
    Takebeer.....tahap sengal melampau
    Takebeer.....panjang umur Pork Nik ( bior sampai nyanyuk )
    Takebeer Takebeer Takebeer

    BalasPadam
  5. laaa..kansemuaorang tahu..sapa dan bila lantik nik aziz sebagai ulamak? Parti dia jer kata dai tu mursidul am..apa ke benda tu..lantikan parti PAS...dai buat hukum...dia buat kenyataan potik dan fatwa songsang...dah nyanyuk [un./.ALLAH bersama orang yang mulia seperti Harus sani..tu jer.

    BalasPadam
  6. nik aziz kamu pegi mati di tapi jgn di malaysia.. Sya akan kencing dan mandi kan kamu dgn taik babi..Dah tua tu buat lah tua jgn nak aksi muda.. Jangan2 nik aziz juga kena blow job dhn pakar puan. Ha.aha.ha.

    BalasPadam
  7. Salam Bro,tak elok kutuk nik ajis macam tu.hormatkanlah kepada keuzuran dan ketuaan dia.Tapi dia tetap kata `Itu semua salah UMNO`

    BalasPadam
  8. DAh ludah jilat semula ...sama macan LGE...

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .