GEMPAR - Nurul Izzah, anak Anwar dilarang masuk Sabah!

Depa kata Nurul Izzah kena tahan dan tak bagi makanan. Tapi tengok gambar macam macam ada atas meja tu. Apa cerita..

Haih, anak dengan bapak sama saja!

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

15 Responses to GEMPAR - Nurul Izzah, anak Anwar dilarang masuk Sabah!

  1. Elok laa tu daripada memberikan kebenaran kepada manusia yang suka bermuka-muka dan suka membuat fitnah yang boleh menyebabkan rakyat Sbah berpecah belah.

    BalasPadam
  2. Warga dunia (di mana-mana negara sekalipun) jika mereka berpolitik mereka akan menentang dasar kerajaan jika mereka terdiri dari parti pembangkan. Bagaimana teruk sekali kerajaan negara mereka, mereka tidak akan sekali-kali menghina atau memburuk-buruk sendiri dari segala segi. Sebaliknya di Malaysia, pihak pembangkang sanggup menghina bendera sendiri, sistem beraja, mempertikaikan perlembagaan dsbnya. Di Thailand sebagai contoh, jika ada dikalangan rakyatnya (sama ahli politik atau tidak) atau orang luar menhina Raja mereka, alamat tinggal dibelakang tabir besilah jawabnya. Fikir-fikirkanlah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Negara lain,berani dan tegas

      Padam
    2. Kang kalau tegas mcm tuh katakan zalim dan kejam pulak... ishkk serba salah betui....tapi apa2pun mmg kat negara lain pembangkang setakat membangkang apa yg patut kalau diparlimen, parlimenlah, takde le pulak bila diluar khasnya bila keluar negeri memburuk2kan negara sendiri....

      Padam
    3. Tapi yg pasti segelintir rakyat Malaysia kini sgt le toleransi dgn pemikiran liberal waima dorang tak kesah pun akidah dan perangai seseorang yg jadi pemimpin.. tgk ajelah yg mkn aiskerim, yg jolok dr belakang, yg gitu2 gini2 pun bole menang dan bergelar YB.. sucks....

      Padam
  3. Jangan lupakan wira-wira yang terkorban dalam keadaan yang paling ngeri kerana mempertahankan negara dari pengkhianat-pengkhianat negara! Mereka tidak patut mati dengan sia-sia! Takbirx3!

    Patriotik

    BalasPadam
  4. woi anak puaka nurul izzah... apa ko sibuk nak ke sabah tu. Kami penduduk lembah pantai nak ko buat kerja kat sini. Jalan berlubang lubang, peniaga haram jadah cina bersepah sampai jalan jem, kawasan loji tgh bina buat penduduk seksa. Walaupun aku tak pangkah ko, bila dah menang tu buat la kerja. Aku haramkan setiap sen gaji yb ko terima tu sebab tak jalan amanah rakyat. Sudahlah 2 hari nak pilihanraya baru nak turun jenguk. Nasib baik org PAS tolong undi ko.Cuba ko kira sejak 2008, berapa kali ko jenguk kawasan parlimen ko ni? Kalau ko jiran aku, dah lama aku tampor je sampai biol.oooo... apa kelas ko nak duduk kawasan melayu. celaka la ko nurul izzah anak puaka.

    BalasPadam
  5. orang pakatan rakyat perangai macam anjing..

    BalasPadam
  6. aku sekarang dah tak beli barangan kedai cina...kalau yg barang kurang rm5 yg tak ada dikedai lain aku beli..mai sama2 kita shoping kat mydin..

    BalasPadam
  7. jangan kita tambah kekayaan mereka...sebab mereka berpura2 baik dgn kita,..dalam hati mereka nak jadi tuan besar dinegara kita..sedarlah melayu oi..

    BalasPadam
  8. orang pakatan rakyat perangai macam anjing..

    BalasPadam
  9. Kami rakyat Sabah mengalu-alukan kedatangan mu wahai NIA.....YESSSSSSSSSSSSSSS.....yg tak suka tu,kamu adalah the real DOG...yg hanya pandai menyalak bukit!!! bodoh sombong tak berakal...i think kamu ni anjing coz kamu tau perangai anjing cmana..that why kamu ckp pasal anjing je....mcm babi la kamu sana!!!

    BalasPadam
  10. dari kecil sampai umur saya dewasa, hanya pemimpin umno a.k.a BN yg memegang DUN tempat tinggal saya......selama itulah tiada apa2 pun perubahan...seolah olah terus tertindas.....so sekarang kami telah UBAH pemimpin kami disini!!!! sila ambil perhatian yerkkkkk..

    BalasPadam
  11. nurul x makan sebab kfc cuba bagi nasi putih ayam goreng berempAH ala melayu gerenti habisskena bedal

    BalasPadam
  12. woi bodoh, nape tak apdet blog, bodoh pnya melayu

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.