Raja Arab Saudi kesal dengan tindak-tanduk kerajaan PH



Abu Leman

Belum pernah terjadi dalam sejarah negara apabila pemimpin bukan dari kalangan kerajaan diiktiraf dan dijemput ke majlis rasmi kerajaan Arab Saudi, ujar bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas bekas Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi yang menjadi antara jemputan Raja Arab Saudi, Raja Salman bin Abdul Aziz Al Saud dalam majlis merayakan sambutan Hari Haji di Istana Raja Salman di Mina, Arab Saudi.
 
Najib turut membongkar kekejaman Kerajaan Pakatan Harapan (PH) menghalangnya menunaikan haji jemputan khas dari Arab Saudi.

Menurut Najib, kerajaan Arab Saudi juga telah menyediakan pesawat khas untuk membawanya ke sana namun malangnya ketika ini namanya di dalam senarai hitam pihak Imigresen ke luar negara atas arahan Kerajaan PH.

"Saya dengar pesawat Khas Kerajaan Arab Saudi sudah bersedia membawa saya tapi malangnya saya telah disenarai hitamkan oleh pihak imigresen dari ke luar negara.

"Baginda turut kesal terhadap Kerajaan Pakatan Harapan (PH) hari ini kerana bertindak biadab menutup Pusat Keamanan Antarabangsa King Salman di Putrajaya yang diluluskan saya dulu," katanya dalam satu kenyataan.

Menyifatkan hubungannya dengan Raja Salman ibarat anak dan bapa, justeru itu katanya segala perancangan yang dibuat sebelum ini akan ditanggung oleh baginda sendiri termasuklah dalam isu memerangi keganasan puak pelampau di negara-negara Asia Barat.

"Beliau turut kesal tindakan kerajaan Malaysia menarik balik pasukan tentera yang ditugaskan untuk mengawal keselamatan di Makkah dan Kaabah ketika zaman saya.

"Meskipun tidak disebut secara terbuka, bagi yang faham senario geopolitik Asia Barat, tentu ramai maklum hubungan kurang mesra (Tun) Dr Mahathir dengan Arab Saudi sejak dulu tiada kesudahan termasuk isu derma RM2.6 bilion untuk menfitnah saya akhirnya kerajaan Barisan Nasional (BN) dapat ditumbangkan," katanya

Source: Abu Leman

Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

8 Responses to Raja Arab Saudi kesal dengan tindak-tanduk kerajaan PH

  1. Kami telah mendengar banyak cerita peminjam dalam talian palsu yang akhirnya menipu orang yang tidak bersalah daripada wang kecil mereka yang susah payah semua dalam menyamar membiayai mereka secara dalam talian, mereka datang dengan segala macam tuduhan hanya untuk menilai orang yang tidak bersalah, tetapi kejahatan berkembang apabila baik jangan bisu, sebab itu di syarikat pinjaman rossa stanley kami telah memutuskan untuk mengejar mereka dari sini dengan keluar dengan proses pinjaman sebenar dan asli, di rossastanleyloancompany kami menawarkan pinjaman kecil dan berat kepada,
    Individu,
    Badan-badan korperat,
    Bank kecil,
    Kontraktor,
    Petani,
    Pelajar,
     Tidak kira keperluan kewangan anda, syarikat pinjaman rossa stanley yang disokong oleh UNESCO berada di sini untuk memulihkan kewarasan kepada dunia pinjaman, untuk keperluan kewangan anda tidak kira berapa kecil atau besar yang menjangkau kita sekarang untuk maklum balas segera

    Teks & Panggilan sahaja +12133153118
    Whatsapp hanya +19145295708
    E-mel rossastanleyloancompany@gmail.com
    Kami memberi pinjaman pada kadar faedah standard 2%


    Kami mempunyai testimoni di mana-mana tidak takut, kami keluar untuk membantu anda menghadapi cabaran kewangan anda hubungi kami hari ini dan anda akan gembira yang anda lakukan.

    BalasPadam
  2. Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

    Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

    saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

    Pembayaran yang fleksibel,
    Suku bunga rendah,
    Layanan berkualitas,
    Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

    Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

    Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

    BalasPadam
  3. Selamat siang Pak / Ibu

    Kami menyambut Anda ke PERUSAHAAN PINJAMAN ELIZEBETH ISAAC, tempat kami memberikan pinjaman asli dan serius seperti:



    LAYANAN PINJAMAN TERSEDIA TERMASUK:
    ================================
    * Pinjaman Komersial.
    *Pinjaman pribadi.
    * Pinjaman Bisnis.
    * Pinjaman Investasi.
    * Pinjaman Pembangunan.
    * Pinjaman Akuisisi.
    * Pinjaman konstruksi.
    * Pinjaman Kartu Kredit
    * Pinjaman Konsolidasi Utang
    * Pinjaman Bisnis dan banyak lagi:

    Kami memberikan pinjaman dengan tingkat bunga 2% tanpa agunan yang diperlukan, jadi kami dapat mengatakan bahwa kami memberikan PINJAMAN TANPA KERJA, Anda tidak perlu merasa buruk atau kecewa dengan bank yang meminta jaminan, cukup hubungi kami dengan mengirim email kepada kami di:

    elizebethisaac@gmail.com

    Terima kasih

    kami menunggu untuk mendengar dari Anda segera

    BalasPadam
  4. Damai selalu bersamamu! Nama saya Ny Nabilah Ashraff dari Karel Sasuit Tubun di Semarang, Indonesia

    Saya meminjam sekitar 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan sekitar 6 juta tanpa pinjaman, mereka berulang kali meminta pembayaran, saya membayar hampir 6 juta, jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, Tuhan itu mulia, saya bertemu dengan seorang teman online Ahmadzulkifli mengirim email ke harumahmadzulkifli@gmail.com dan Endang nisrina dengan email endangnisrina@gmail.com yang memberikan kesaksian tentang bagaimana ia mengajukan pinjaman, dan ia mendapatkan pinjaman tanpa tekanan dari RIKA ANDERSON LOAN COMPANY

    Jadi dia memperkenalkan saya kepada Ibu. Perusahaan Rika Anderson, dan saya mengajukan 500 juta, saya pikir ini adalah lelucon dan kecurangan, tetapi saya mendapat pinjaman di rekening BANK INDONESIA dengan 2% tanpa jaminan. hari ini saya sangat senang dengan keluarga saya dan bisnis yang hebat.

    Saya sangat senang bahwa saya selamat dari kemiskinan. Jadi saya menyarankan Anda yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi ibu Rika karena semua pimpinan pinjaman lainnya palsu. Sekali lagi terima kasih telah membaca kesaksian saya, semoga Tuhan memberkati kita semua dan memberi kita umur panjang dan kemakmuran.

    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Rika Anderon Whatsapp: +15183602491

    BalasPadam
  5. Hai semua

    Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang melihat jawatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
    Saya tidak berada di sini untuk memberitahu anda tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang untuk mereka.

    Saya di sini untuk memberitahu anda yang benar dan hanya LOAN SYARIKAT yang ALLAH dihantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN GLOBAL GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

    Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai terma dan syarat pinjaman yang besar, untuk memungut semua pinjaman mereka adalah berpatutan dan cepat untuk membebankan tidak seperti syarikat-syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
    Tolong jangan tertipu oleh penguji yang mempunyai nombor indonesia dan whatsapp, mereka semua penipu, bagaimanakah sebuah perusahaan perseorangan memberi pinjaman ?, yang sepatutnya menjadi pertanyaan pertama kalian orang-orang saya.

    Saudara-saudara saya dari Asia, saya minta kamu mendengarkan saya kerana saya bersumpah kepada kamu atas nama Allah, bahawa saya memberitahu anda semua kebenaran, SEMUA LOAN GANJARAN GLOBAL, syarikat adalah satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda sebaik sahaja anda melengkapkan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
    Kenapa anda tidak berada di kalangan usahawan ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENINGKAT untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan untuk meningkatkan tahap hidup anda, di sini adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

    Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di fradesyriritia12@gmail.com EMAIL saya untuk maklumat lanjut, saya akan senang mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
    Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati semua PINJAMAN SEMUA GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

    BalasPadam
  6. Halo semuanya
    Saya ingin menggunakan media ini untuk membuat Anda semua tahu bahwa mendapatkan pinjaman tidak sesulit dan sesulit yang Anda kira

    Saya Rina Mariana penduduk asli bandung. Indonesia
    Saya mendapat pinjaman dari  ONE BILLION RISING FUND dan proses aplikasi saya mudah, lancar dan mudah dimengerti dan saya telah diberkati sejak saya baru menjadi firma pinjaman dan hidup saya tidak lagi menjadi bahan tertawaan bagi orang-orang, tetapi mereka datang kepada saya sekarang untuk meminta nasihat dan bagaimana membantu mereka secara finansial dan sejauh ini saya telah memperkenalkan cukup banyak orang kepada perusahaan pinjaman dan mereka juga mendapatkan pinjaman dari   ONE BILLION RISING FUND

    Saya akan menyarankan bahwa jika Anda membutuhkan pinjaman dan Anda ingin mendapatkan bantuan karena kami telah mendapatkan bantuan dari  ONE BILLION RISING FUND   kemudian hubungi perusahaan pinjaman melalui gmail di bawah ini dan dapatkan transformasi dalam hidup Anda secara finansial seperti yang kami lakukan
    Mereka yakin, aman, andal, dan terbuka untuk pelanggan
    Mengapa saya menyukai mereka adalah Anda sangat bebas untuk bertanya tentang pinjaman Anda dan layanan mereka 24/7

                                              KONTAK PERUSAHAAN

     Nama Perusahaan ::::::ONE BILLION RISING FUND
    Gmail: onebillionrisingfund@gmail.com

                                 Hubungi saya
    Rina Marian
    rinamariana874@gmail.com

    BalasPadam
  7. Good news !!!

    My name is mohammad, I just received my loan and it has been transferred to my bank account, a few days ago I registered with the Dangote Loan Company through Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), I asked Lady Jane about Dangote Loans Company terms and Jane let me know that if I have all the terms my loan will be transferred to me without delay

    And believe me now because my Rp11 billion loan with an interest rate of 2% for my Coal Mining business has just been approved and transferred to my account, this is a dream to come, I am joining Lady jane which I will tell the world is this true? and I will answer today's world because it is true

    You don't have to pay registration fees, license fees, comply with the Dangote Loan Company and you will get your loan

    for more details contact me via email: mahammadismali234@gmail.com and contact the Dangote Loan Company for your loan now via email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih dan saya berterima kasih selamanya, saya mendapatkan pinjaman saya

      Padam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .