PKR Adakan Pertemuan Semua Ketua Bahagian Di Seluruh Negara Bincang Strategi

BUTTERWORTH, 10 Ogos (Bernama) -- Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin giat mengorak langkah termasuk mengadakan perbincangan dengan kira-kira 200 ketua bahagian dari seluruh negara bagi membincang strategi parti pada pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh, 26 Ogos ini.

Bendahari PKR bahagian Permatang Pauh Sim Bak Seong berkata perbincangan yang diketuai Naib Presiden PKR Dr Lee Boon Chye hari ini bertujuan membincangkan mengenai strategi memikat pengundi kaum Cina.

"Perbincangan ini difokuskan kepada kawasan Cina dan juga untuk beri penerangan kepada mereka (pengundi Cina) mengenai isu yang membabitkan kaum itu," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau berkata setakat ini, sebanyak 15 bilik gerakan PKR dibuka di kawasan Parlimen Permatang Pauh.

Sementara itu, Lee yang ditemui pemberita kemudian berkata jentera pilihan raya PKR dan Pakatan Rakyat telah bersiap sedia untuk menghadapi pilihan raya itu nanti.

Katanya, parti itu akan membawa tiga isu semasa kempen pilihan raya iaitu, perpaduan negara, ekonomi dan kesejahteraan rakyat.

-- BERNAMA

Komen ڤواريس ملايو:

  1. Cina memang sokong orang melayu yang mengkhianati bangsa diorang. Diorang tahu, apabila Brother Anwar bin Ibrahim naik jadi PM, mereka juga dapat naik kepala dan pijak orang orang Melayu di Malaysia ni. Masa tu baru la geng PAS dan Melayu PKR menyesal.
  2. Bawa isu perpaduan negara, ekonomi dan kesejahteraan rakyat?? tipu sangat la. Diorang akan jaja cerita ANWAR! ANWAR! ANWAR! PM! PM! PM!
  3. Penulis harap sangat jentera BN dapat bergerak aktif melawan PKR dalam pilihanraya kecil kali ini. PKR dah semakin agresif. BN dok lengai lagi.
  4. Ezam, Nalakarupan dan Chandra Muzafar cepat cepatlah bogelkan Anwar di Permatang Pauh.


Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

4 Responses to PKR Adakan Pertemuan Semua Ketua Bahagian Di Seluruh Negara Bincang Strategi

  1. Matlama Anwar hanya nak jadi PM... tapi tak tau nak buat apa selepas itu

    Macam budak sekolah nak lulus spm... tapi takder perancangan masa hadapan

    BalasPadam
  2. Salam...

    Dengaq ceghita dok ada 10000 barua HINDRAF nak waktu penamaan calon... Gila, kalau betul dia menang, bau kari Parlimen nanti!

    BalasPadam
  3. pkr mana ada masa depan..diorang ni target nak rampas kuasa je..tap plan nak tadbir negara semua takde..

    kalau ada pon mesti gagal punya..PAS nak jadikan negara islam tapi DAP takmau..melayu islam dalam pkr pon setakat islam gitu2 jer..contohnya ada melayu islam pkr dalam majlis peguam yang sama2 anjurkan forum pasal ketuanan melayu..hindraf pulak nak tuntut mcm2 supaya kuil diorg makin luas..senang citer melayu yang sokong PKR melayu yang tak sayang agama dan bangsa...!!

    BalasPadam
  4. hahaha.. penuh la dengan kuah dal, maruku, papedum dll.. anwar dia licik. orang yang pandai putar belit fakta.

    dia dok kata paklah flip flop, tapi dia pun sama, 2x5 jugak. Tak payah nak kata kat orang, Anwar sama saja bahkan lagi bertambah teruk lagi adalah..

    tak sabar sabar nak tunggu ezam bogelkan anwar di permatang pauh.. nak turun padang juga la.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .