Kalaulah peralihan kuasa 16 Sept terjadi..

Penulis teruja menantikan saat peralihan kerajaan Rasmi (BN) kepada kerajaan Lubang Belakang (PR) semalam (16 Sept). Anwar, yang mendakwa dirinya akan menjadi Perdana Menteri pada tanggal 16 September 2008 amat malu sehinggakan tak ada modal lain nak dikatakan, selain menduduh pihak lain yang menggagalkan impian "Mat Jenin"nya itu.

Allah Maha Besar.. Allah Maha Besar.. Jika Allah mentakdirkan 16 September Anwar akan jadi PM, ia pasti akan jadi dan jika Allah tidak mengizinkan makhluknya melawan qada dan qada-nya, perkara tersebut pasti tidak akan terjadi.

Jika semalam (16/9) Pakatan Rakyat dapat menjatuhkan Kerajaan BN, maka, perebutan kuasa antara PAS-PKR-DAP mesti akan terjadi. Rujuk gambar dibawah:

Mungkin perkara ini akan terjadi jika PR menjadi kerajaan persekutuan kerana perkahwinan paksa antara PKR-PAS-DAP tidak direstui oleh ahli-ahli Pas yang tidak menyukai Anwar dan benci akan perjuangan DAP yang menentang Islam dan ingin memartabatkan Malaysian Malaysia di Malaysia.

Poltik, Segalanya mungkin terjadi.

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

5 Responses to Kalaulah peralihan kuasa 16 Sept terjadi..

  1. Janganlah perkara ini terjadi kepada kita Umat Melayu. JIka ini terjadi, maka hilanglah kuasa politik Umat Melayu, Bangsa pendatang ini udahlah ekonomi mereka pegang sekarang politik plak mereka ingin pegang. Jangan tertipu dengan tipu muslihat DAP ini. Dendam kesumat masih berbara lagi selagi mereka tidak berkuasa.
    Bersatulah kita Umat Melayu tak mengira fahaman politik. Mahukah kita melihat anak cucu kita merempat di Tanah Air Tok Nenek kita ini ?????

    BalasPadam
  2. sama sama kita nafikan anwar ibrahim sebagai perdana menteri malaysia..

    BalasPadam
  3. 2 komen je utk post dr 17 September ari tu?? Aiii... mana pi penyokong AAB ni semua?? Try belek blog pembangkang tgk. Nampak macam meriah dengan post jer utk tiap artikel...

    Tak sunyi ke berdua, bertiga je kat sini. Jom lah pi round-round sebelah sana plak...

    hehehe :) Loooosssseeerrr

    BalasPadam
  4. Patut lah tak meriah... kena tunggu approval penulis rupanya. Banyak kot yg kena reject...

    I punya post pun mesti tak lepas kan...

    hehehe...

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .