Nafi dan Nafi

Utusan Malaysia

IPOH 30 Jan. - Menteri Besar Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini menafikan laporan mengenai anggota exco kerajaan negeri, Jamaluddin Mohd Radzi dan Kapt (B) Mohd Osman Mohd Jailu, kedua-dua daripada Parti Keadilan Rakyat, akan menyertai Barisan Nasional.

“Spekulasi mengenai Jamaluddin dan Mohd Osman itu adalah tidak benar. Saya berusaha untuk berhubung dengan mereka,” katanya kepada pemberita bagi mengulas laporan sebuah akhbar berbahasa Inggeris semalam bahawa terdapat dua wakil rakyat daripada PKR akan keluar parti dan menjadi wakil bebas sebelum menyertai UMNO. - Bernama

PEWARISMELAYU KATA : 
Mungkin ahli PR akan meninggalkan PR Perak dan mungkin ini hanya gimik Ir. Nizar sahaja. Apa - apa pun , kita tunggu dan lihat sahaja lah.

Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

4 Responses to Nafi dan Nafi

  1. mudah-mudahan ALLAH membuka pintu hati kedua-dua ADUN berkenaan utk serta BN..KITA DOAKan

    FROM toksetiu.blogspot.com

    BalasPadam
  2. biarkan dulu.
    BN jgn terlalu ghairah ikut rentah PR. Depa tak ada kerja lain. Depa main politik je. BN kena kerja keras. Pulihkan parti, bangunkan negara.

    PR, depa tengah syok dpt kuasa. Luncai...
    biarkan dgn labu-labunya

    BalasPadam
  3. Nafi menafi ini perkara biasa dalam politik di Malaysia.. Kenapa??? Budaya pengecut, penakut, tidak bijak matang dan mentaliti dunia ketiga.. Bukan saja dalam Pas spt DS Nizar tu.. TPM sendiri pun nafi kemelut ekonomi yang melanda dunia tu.` OUR ECONOMY FOUNDAMENTAL IS STRONG'..Last-last beratus ribu akan menganggur.. hahaha.. Came on laa, be real semua.. rakyat makin bijak dan matang dan dunia semangkin canggih.. Wat per nak nafi-nafi..yang penting persediaan utk menghadapi situasi tersebut..

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .