Penyokong PR BIADAP! Hina Sultan!

Sila Klik SINI

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

9 Responses to Penyokong PR BIADAP! Hina Sultan!

  1. semua dah jadi orang kristian yang diputar otak mereka oleh yahudi dengan demokrasi kat eropah tahun 1700's.. lalu membunuh raja-raja mereka..

    melayu yahudi wajar dihapuskan.. lebih bahaya dari yahudi israel

    BalasPadam
  2. wah-wah-wah!!!!!!
    hebat banget komentar loe!!!!!
    manusia gaya loe layaknya menghuni di neraka!!!

    pakek fitnah2 segala... mampos loe!!!
    rampas kuasa pakek nipu2 segala...

    BalasPadam
  3. salam,

    wajib pihak berkuasa ambil tindakan bagi yang menghina sultan dan raja ni.. lihat i thailand bagaimana rakyatnya hormat dan taat kepadaraja.. orang yang menghina raja thailand pun dihukum..

    dalam perlembagaan negara;

    KEPERCAYAAN KEPADA TUHAN

    KESETIAAN KEPADA RAJA DAN NEAGARA..


    aku harap pihak berkuasa akan TANGKAP PENDERHAKA DAN PENGKHIANAT Raja ni..

    BalasPadam
  4. Wey, hampa kena hantaq kat semua media. Ini menderhaka ni.

    BalasPadam
  5. astaga..org melayu sendiri yang hina sultan semata2 nak bela si nizar n ANWAR PUAKA tu. sultan perak tu bukan calang2 org, raja yang berfikiran tinggi.

    BalasPadam
  6. saya cadangkan pejabat istana perak dengan kerjasama pdrm boleh melakukan penyiasatan melaui ip adress dan menangkap serta mengarahkan agar sultan perak beri hukuman buang negeri sahaja kepada juak juak PR ni, tarik balik datukseri nizar sekali

    BalasPadam
  7. Kalau nak tengok bagaimana perangai sebenar PR, inilah masa nya. Baru dicabut nikmat sebagai pemerintah oleh Allah, nak melalak dan meroyan tak tentu hala. Orang melayu dlm PAS dan PKR lebih teruk lagi. Macam kena santau atau gila. Yg tidur atas jalan, yg melalak dan menjerit macam monyet dan macam2 lagi. Inilah, orang2 yg tidak percaya kpd takdir dan kuasa Allah. tak pernah redha atas apa yg berlaku.
    Dulu masa BN Perak kalah selepas PRU 12 lepas, semuanya sedih. Tapi tak ada pun yg melalak dan meroyan. Redha dan tabah menghadapinya. Nampak tak bezanya?..
    Lagipun, mana ada ADUN yg lompat parti. Sebenarnya mereka keluar parti dan jadi ahli bebas sbb dah hilang kepercayaan kpd PR. Lepas
    tu mereka sokong BN. salah ke?

    BalasPadam
  8. Sampai hari ini semakin lama semakin nyata. Tak mungkin aku pilih UMNO.

    BalasPadam
  9. srikandiwarisanbangsa18 Februari 2009 4:07 PTG

    PR dah ilang kuasa dah sekarang ni..pengundi2 Perak kena pandai memilih pada PRK nnt..jgn smpi PRU12 berulang lagi...kalu berulang jgak..mmg x pandailah nk menilai n nak cari bala r tu.. Bukakan pintu hati n berfikirlah secara terbuka wahai semua pengundi Parlimen Bukit Gantang...PR perlu dilawan jg... Ketuanan Melayu dan Kedaulatan Raja2 Melayu mestilah sentiasa dipelihara..

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .