Anwar! Ini Semua Konspirasi UMNO - BN!

Anwar, tarikh 8 Julai sudah menghampiri kamu. Mahkamah keadilan yang sebenar - benarnya akan mengadili kamu yang mana dituduh meliwat Saiful pada tahun lepas. Kenapa kamu menuduh ianya satu mainan dan konspirasi kerajaan dan UMNO serta Barisan Nasional.

Cuba ingat kamu tu sapa? Anak raja? Menteri kah? Ataupun orang yang penting dalam kerajaan? Kalau dahulu, kes liwat 1998 tak mengapalah nak dikatakan konspirasi untuk jatuhkan kamu. Sekarang, dah 10 tahun berlalu, kami merupakan BEKAS TPM sahaja. Ingat, BEKAS. Dan UMNO - BN takkan buat cerita bodoh dan buruk terhadap kamu untuk mendapat dosa. Kami semua sayang pahala kami. Ingat senang ke nak dapat pahala?


Tepuk dada, tanya iman! Adakah ini semua konspirasi? Peristiwa ini sudah berlalu sepuluh tahun lalu. Tragedi demi tragedi. Ini semua perancangan Tuhan. Bukan rekaan ataupun perancangan sesiapa.

Yang pasti, cubaan rampasan kuasa oleh militan Al - Maunah anak didik Pas nak jatuhkan kerajaan berulang kembali dengan tragedi yang dashat. Walaupun ia tak menggunakan senjata, ia menggunakan maruah dan kepercayaan rakyat. Nizar bintang tiga telah melakukan semula untuk menjatuhkan Raja dalam krisis Kerajaan Perak. Ingat Anwar.. Kamu bermain dengan Qada dan Qadar. Ini bukan konspirasi.

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Anwar! Ini Semua Konspirasi UMNO - BN!

  1. yang hak pasti berdiri,yang batil pasti rebah.

    moga anwar pulang ke habitat asalnya di sg buloh

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .