Nik Aziz Kutuk Serangan Peribadi : Siapa serang peribadi siapa?



Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

5 Responses to Nik Aziz Kutuk Serangan Peribadi : Siapa serang peribadi siapa?

  1. Selama ini bukan ke PAS yang memulakan serangan peribadi calon BN seperti di Permatang pasir dan juga di Bagan Pinang habis luar dalam calun diselak.

    Sekarang ni bila kain calun dia diselak nak marah lak.

    TGNA takkan cakap aja tak ada fatwa ke yang nak dikeluarkan.

    Dah kehabisan fatwa ke atau dah tak sempat nak telek kitab.

    Kalau nak mengeluarkan kata-kata pun kira fikir-fikir le sikit, Baru aja balik dari Tanah suci dan buat dosa balik.

    Kira gi Tanah suci tu nak cuci dosa dulu baru balik cuci dosa zaid lak ke?

    BalasPadam
  2. Samalah bila Tan Sri Hairussani Mufti Perak bercakap pasal politik yang menyokong kerajaan, Nik Ajis pun melalak mufti tak perlu campur tangan dalam politik. Sombong dan bongkak seolah-olah dia sorang yang ulama. Tapi malangnya dia ularmak yang menyokong kaki peliwat, cina telanjnag yang berzina dengan lelaki melayu, dap yang terang-terang kafir harbimenentang ISLAM dan sekarang kaki brandy yang eprnah menyaman hukum hudud pas di kelanatan. Inilah ularmak yang tamak kuasa mengkayakan anak menantu dan kawan-kawan. Yang kaya kafir jugak !

    BalasPadam
  3. Pada Nik Aziz ni, kalau geng dia buat serangan peribadi dia kata "itu wajib diberitahu demi keadilan" tapi kalau geng dia yg kena dia kata "itu tak patut, saya mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan menyerang peribadi seseorang itu". Inilah Nik Azi yg kita kenali, cakap tarak serupa bikin, pegangan akidah dan soal mempertahankan agama Islam boleh diketepikan sebab yg penting pada dia adalah parti PAS, PKR dan DAPig! Yg peliknya PAS masih lagi anggap si tua ni sebagai relevan sedangkan disebabkan dia ni la PAS jadi kucar kacir.
    - Dulu aku penyokong PAS, tapi tidak lagi sejak Nik Aziz dah jadi nyanyok dan geng dgn DAPig!!

    BalasPadam
  4. KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, sila google tajuk-tajuk seperti di bawah ini:-

    (a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
    (b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
    (c) Jom Kenali Dr Maza & Co
    (d) Ahlul Bait Yang Dicerca
    (e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
    (f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
    (g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

    BalasPadam
  5. KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, sila google tajuk-tajuk seperti di bawah ini:-

    (a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
    (b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
    (c) Jom Kenali Dr Maza & Co
    (d) Ahlul Bait Yang Dicerca
    (e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
    (f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
    (g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .