Carta organisasi baru AGAMA Pakatan Rakyat : Bawah naugan Nabi Pas, Imam Mahadi PKR dan Khalifah Umar DAP


Sekarang ni genap sudah pemerintahan Agama Isle Pakatan Rakyat. Moga - moga semua rakyat yang mengundi PR kelak akan mendapat syafaat dari Nabi Pas Nik Aziz dan terus masuk ke dalam syurga yang dijanji - janjikan oleh Pas.

Perlantikan Imam Mahadi PKR, Tuan Haji Anwar bin Ibrahim oleh Badrul Amin menguatkan lagi struktur agama Isle PR yang pastinya membawa rahmat hingga ke akhir hayat.

Yang pasti, anda akan di pimpin oleh pimpinan bersih, cekap dan amanah nak mampos oleh Khalifah Umar DAP yang sanjung ramai.

Inilah model agama Isle PR yang diterajui oleh Nabi Pas yang tak ada dosa langsung (Maksum gila), paling warak dalam dunia, paling hebat (sampai tak boleh kutuk langsung, nanti tak boleh cium syurga) dan yang penting sokong Nabi Pas boleh dijanjikan syurga (beb, siapa tak nak syurga beb).

Maka, ketiga - tiga eleman kuat Isle yang boleh membantu dan membela rakyat setelah PR dapat merampas Putrajaya kelak. Percayalah, 20 tahun Pas tadbir Kelantan Nabi Pas baru buat sebuah masjid, nanti bila PR perintah Malaysia, maka sebutir habuk masjid pun mereka takkan buat.. DEMI AGAMA ISLE PR.

TAKE BEER.. TAKE BEER..

(Sila lekatkan sticker Nabi Pas dikenderaan anda masing - masing, supaya peroleh syurga jika mati eksiden)

Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Carta organisasi baru AGAMA Pakatan Rakyat : Bawah naugan Nabi Pas, Imam Mahadi PKR dan Khalifah Umar DAP

  1. Nama saja PEWARIS MELAYU... tetapi BODOH...!!!!
    ALLAH bagi OTAK sila PAKAI....!!!! jangan jadi SAKAI...!!!!

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .