Penjilat pembangkang doa siang dan malam untuk kehancuran UMNO/BN


Dah nama pon penyokong pembangkang. Mana ada adab dan sopan dalam berkata - kata. Tak payah lah kita melihat penyokong tegar yang taksub gila tu, lihatlah pada cara pemimpin pembangkang setiap hari, dalam membuat kenyataan dan juga menyampaikan ceramah diatas pentas pada setiap malam.

Dalam pakatan haram, kita dapat lihat bertapa hodohnya perkataan yang dikeluarkan dari mulut pemimpin pembangkang seperti Nik Aziz, sejak 20 tahun lepas sering kali mengkecam UMNO dan Barisan Nasional, selepas itu kenyataan daripada sisa kumbahan UMNO, najis UMNO yang dikikis iaitu Anwar Ibrahim si GILA KUASA, sejak kebelakangan ni percakapannya sangat teruk dan menyakitkan hati. Terdesak mungkin? Dan juga boleh kita lihat kenyataan daripada pemimpin rasis DAP, terutamanya Guan Eng yang lantang menuduh orang bukan - bukan tanpa usul periksa.

Bila kita lihat pemimpin yang mereka agung - agungkan macam mana keadaannya,lagi teruk si penjilat mereka. Siang malam pagi petang mengutuk dan mendoakan kehancuran orang lain. Adakah mereka pengamal agama Islam sejati?

Jemu dan bosan..

Tak habis - habis claim diri sendiri bagus, suci dan terbaik. Setiap kali komen menuduh orang lain buruk, kotor dan tak ada moral padahal diri sendiri tu lebih teruk daripada orang yang dikutuk.

Pewaris Melayu kata : 

Minta Allah balikkan doa doa yang diminta selama ni keatas UMNO/BN kepada mereka! AMIN! Sesungguhnya Allah maha mengetahui 

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Penjilat pembangkang doa siang dan malam untuk kehancuran UMNO/BN

  1. Orang yang mendoakan pemimpin Islam musnah samalah tergolong dengan orang kafir yang memang hendak memusnakkan Islam, jadi mereka-mereka tu samalah seperti kafir laknan tu......

    BalasPadam
    Balasan
    1. habis yg nik aziz kata umno kafir tu dia rujuk kitab mana? sebenarnya apa yg dikatakan oleh MB ganu memnag betul..pas ni mamang parti sesat...kalau depa nak saman pas memang kantoi..tak percaya saman lah...sure pihak pas kalah, sbb banyak kali pas dok fitnah mcm2 cuma umno tak nak bawa ke mahkamah... kali ni tengok sape kantoi...saman lah kalau ada telor...jgn kata mahkamah kanggaroo pulak...macam puak2 PKR..

      Padam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .