Teruknya Najib Razak!

Salam to all,


Bila penulis bangun pagi tadi, terbaca pautan daripada rakan opposisi yang menulis tentang Najib Razak yang menggunakan wang rakyat RM400 ribu untuk majlis perkahwinan anaknya dengan orang Karzak.


Siapa yang mencanang cerita ni kalau tak lain tak bukan si Lembu PKR, Rafizi yang dah banyak sangat simpanan pahala dan sanggup bagi pahalanya buta buta kepada Najib Razak.


Entahla minda penjilat pembangkang macam mana. Bila ada satu isu yang dikait dan dicipta untuk memalukan dan memburukkan nama Najib, terus penjilat mereka percaya bulat bulat umpama otak telah di-set dengan fitnah isu terbaru!


Biasalah, standard PKR hanya mampu menuduh dengan mereka cerita, menyebarkannya dan sendiri mempercayainya. Dan sudah tentu bagi penyokong Najib, fitnah terbaru si Rafizi sangatlah tak masuk akal!


Sebagai seorang pemimpin Melayu yang unggul, takkanlah Najib nak menggunakan duit kerajaan a.k.a duit rakyat untuk tujuan peribadinya? Hal peribadi dan hal keluarga tak boleh sesekali dimasukkan dalam kancah politik. Pantang bagi sesetengah orang.


Najib Razak seorang pemimpin unggul, telah menyertai politik lebih lama dari Rafizi PKR lembu tu. Najib merupakan Menteri Besar termuda dalam sejarah negeri Pahang. Takkanlah nak makan duit rakyat dengan cara bodoh macamni.


Sebenarnya mereka (PKR) mahu menutup keburukan Anwar Ibrahim sebab itulhlah tak habis habis menyerang kredibiliti Najib siang dan malam.


Hanya orang bodoh sahaja mempercayai setiap isu dan dakwaan dari parti bangsat seperti PKR.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Teruknya Najib Razak!

  1. Sebenarnya mereka nak tunjukkan yang ITULAH YANG AKAN MERAKA LAKUKAN sekiranya mereka duduk di kerusi DS Najib!!!

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .