Hudud jika Pakatan menang : Pas takkan menyerah kalah!

Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib berkata, perkara yang terus akan dibincangkan dalam setiap rundingan bersama PR adalah dasar perjuangan Pas dan agenda parti termasuklah melaksanakan hukum hudud.

“Ini adalah dakwah. Tidak mungkin sekejap ada, sekejap tiada. Pas akan terus berusaha mendapatkan sokongan semua rakyat negara ini termasuk DAP dan PKR.

Pewaris Melayu kata : Memang sekejap ada sekejap tak ada. 20 tahun Pas pegang Kelantan tak ada pun nak melaksanakan Hudud. Tapi bila dah nak dekat Pilihanraya Umum (PRU) baru Pas nak berkokok macam nak rak nak melaksanakan Hudud.

“Setiap kali bertemu dan berbincang, setiap parti akan mengusulkan agenda masing-masing. Pas tetap ke depan dengan dasar Islam. Hudud juga sebahagian daripadanya, walaupun bukan agenda utama setiap kali berbincang.

Pewaris Melayu kata : Setiap kali President Pas nak "CADANGKAN" untuk laksanakan Hudud jika Pakatan menang, Karpal Singh dah melompat dan bagi amaran. Itu baru cadangan, jangan harap la perlaksanaan!

“Seperti yang dijelaskan, usaha Pas tidak akan berhenti. Pas bukan sahaja berpolitik malah berdakwah,” katanya kepada Sinar Harian.

Pewaris Melayu kata : Pas hanya berdakwah untuk kepentingan Politik. Tak lebih tak kurang dari itu.

Katanya, Pas tidak pernah ‘tutup buku’ atau menyerah dalam soal-soal melibatkan Islam.

“Apa sahaja yang berkaitan dengan Islam, Pas akan ke depan. Ini membuktikan dasar perjuangan kami tidak pernah tersasar,” katanya.


Pewaris Melayu kata : Pas hanya mempermainkan Islam dan mempergunakan agama untuk jangkahayat Politik Pas. Hangpa bukannya nak mempertahan dan memperjuangkan Islam. Hakkkktuiih!

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

One Response to Hudud jika Pakatan menang : Pas takkan menyerah kalah!

  1. pewaris melayu yang bodoh piang,baghal lagi limau purut 3 serangkai.bukan kah mahadey mamak kutty telah mengeluarkan arahan melarang kelantan melaksanakan hukum hudud.bodo punya blogger upahan.mencari makan cara dayus.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .