Najib Razak bacul, Anwar hebat. Syorkan debat Anwar - Ummi Hafilda!


Salam to all,

Itulah ayat yang kerap dilontarkan kepada PM kita, DS Najib Razak ekoran keengganan beliau menyahut cabaran DS Anwar Ibrahim yang dari dulu lagi mendabik dada beliaulah yang jaguh, hebat, dasyat, berkualiti (dan sambung sendiri). Disebalik engganan DS Najib menyahut cabaran Anwar, penjilat tegar Anwar juga sudah kondem kehebatan ayam sabung UMNO, YB Khairy semasa debat anjuran Sinar Harian menentang biawak PKR, Rafizi Ramli atas tajuk PTPTN.

Alahai.. Mereka ni hanya hebat dipentas, depan orang ramai dan saja nak cari publisiti murahan. Cuba tengok cara diorang bekerja. Apa benda yang diorang tampilkan kepada rakyat kalau bukan fitnah, fitnah dan fitnah..

Malam 24hb Mei lepas, pertembungan antara Ummi Hafilda dengan keluarga PKR (Anwar dan Izzah) serta barisan pencacai PKR lain di Parlimen Izzah menyaksikan Anwar dan Izzah menggelabah teruk. Sudah - sudahla...

Ummi turut berkata kesudiannya nak berdebat dengan Anwar. Hoi Anwar, kalau hebat sangat meh lawan Ummi. Penakut!!


Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Najib Razak bacul, Anwar hebat. Syorkan debat Anwar - Ummi Hafilda!

  1. DS Najib tak payah debat dgn DSAI sebab sokongan kpdnya semakin meningkat dari masa ke semasa. Dah popular lebih kena lah jual mahal sikit. Jgn layan DSAI yang sedang gelabah beruk sebab semakin lama impian nak jadi PM semakin jauh macam lagu Zainal Abidin dan Sheila Majid... jauh.

    BalasPadam
  2. Salam buat Tuan empunya blog,
    Mohon tuan/puan/cik untuk membenarkan link www.dtubes.tv ke blog tuan/puan semua.

    Terima kasih.
    Che Chu Bidin

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .