Skandal pemimpin DAP Penang : Cerita makin hot!


Tu dia...apa kaitan amoi ni dengan kes "raba nenen"?

Rentetan dari cerita bini Guan Eng, Betty Chew yang dikatakan “tiba-tiba mengacau” seorang amoi yang dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan seseorang, aku difahamkan bahawa cerita ini telah cuba ditutup rapat oleh jentera propaganda Guan Eng!

Pada satu tahap, dikatakan identiti amoi yang nama asalnya Ng Paik Kheng telah cuba ditukar dan gambarnya turut cuba disembunyikan dari diketahui orang ramai...heh!

Mujurlah ada sumber yang emelkan gambar Paik Kheng kat aku..siap kasi nama sebenar lagi..heh! Kalau tidak, dah tentu aku pun tak tahu menahu tentang “skandal” ni...

Kalau korang nak kenal siapa jentera propaganda Guan Eng ialah mereka-mereka yang cuba menutup “bau busuk” kes “raba nenen” yang dikaitkan dengan anak lelaki Guan Eng dulu. Heh! “Bau busuk macam bangkai” boleh tutup ke bro..?

Tapi, apasal yang jentera propaganda Guan Eng nak tutup sangat “skandal” ni? Ada yang tak kena ke? Apa kena mengena Guan Eng dengan amoi tu? Atau Guan Eng buat macam tu untuk...? Heh! Korang pikir la sendiri...

Pada aku, kalau nak diikutkan, seharuskan Betty Chew sendiri buat statement untuk jelaskan perkara ni. Bukan apa, ramai yang dah tahu perkara ni. Nanti buruk pulak nama DAP...kan? Heh!

Kalau Paik Kheng tu ada buat jenayah, Betty lapor je la kat polis. Kalau tak percaya kat polis, lapor la kat Unit Amal ke...heh! Tak pun, Betty saman je amoi tu kat mahkamah. Guna Karpal sebagai lawyer..heh! 

Amacam Betty? Ada berani? Kalau tak berani...bersedia la untuk laki hang diturunkan pangkat! Alamatnya tak jadi Ketua Menteri la Guan Eng lepas ni...Muahahahahahaaaa...!!!!!  

Sumber : DUKE OF UMNO

Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

Leave a Reply

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.