Pakatan pembangkang guna satu logo pasa PRU14

PETALING JAYA 27 Feb. - Pakatan Harapan memutuskan untuk menggunakan satu logo atau simbol apabila bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

Pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad berkata tindakan itu akan dilakukan sekiranya Pendaftar Pertubuhan (RoS) tidak memberi maklum balas terhadap permohonan gabungan berkenaan untuk didaftarkan secara rasmi.

"Semua parti akan gunakan satu logo sama ada dilulus atau tidak, kita akan guna satu logo sebagai identiti kita dalam pilihan raya akan datang," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Presiden pakatan pembangkang itu di sini hari ini.

Bagaimanapun, katanya, pakatan pembangkang itu masih belum menetapkan logo atau simbol parti mana sama ada PKR, DAP, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) atau Parti Amanah Negara (Amanah). - BERNAMA

 

 



Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Pakatan pembangkang guna satu logo pasa PRU14




  1. Saya selalu berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan peminjam yang meminjamkan uang tanpa membayar terlebih dahulu.

    Jika Anda mencari pinjaman, perusahaan ini adalah semua yang Anda butuhkan. setiap perusahaan yang meminta Anda untuk biaya pendaftaran lari dari mereka.

    saya menggunakan waktu ini untuk memperingatkan semua rekan saya INDONESIANS. yang telah terjadi di sekitar mencari pinjaman, Anda hanya harus berhati-hati. satu-satunya tempat dan perusahaan yang dapat menawarkan pinjaman Anda adalah SUZAN INVESTMENT COMPANY. Saya mendapat pinjaman saya dari mereka. Mereka adalah satu-satunya pemberi pinjaman yang sah di internet. Lainnya semua pembohong, saya menghabiskan hampir Rp35 juta di tangan pemberi pinjaman palsu.

    Pembayaran yang fleksibel,
    Suku bunga rendah,
    Layanan berkualitas,
    Komisi Tinggi jika Anda memperkenalkan pelanggan

    Hubungi perusahaan: (Suzaninvestment@gmail.com)

    Email pribadi saya: (Ammisha1213@gmail.com)

    BalasPadam
  2. My name is Mrs.Aisha Mohamed, am a Citizen Of Qatar.Have you been looking for a loan?Do you need an urgent personal loan or business loan?contact Dr James Eric Finance Home he help me with a loan of $42,000 some days ago after been scammed of $2,800 from a woman claiming to been a loan lender but i thank God today that i got my loan worth $42,000.Feel free to contact the company for a genuine financial service. Email:(financialserviceoffer876@gmail.com) call/whats-App Contact Number +918929509036

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .