Anwar sudah bersumpah!


Anwar sudah bersumpah! Kali ini bukannya dia bersumpah laknat ekoran kes Saiful Bukhari, tetapi dia bersumpah sebagai ahli parlimen Permatang Pauh

Dalam duk takut-takut dia bersumpah, dia berani sumpah juga jadi ahli parlimen. Moga-moga Anwar Matang Pauh (geng luar pagar) tak buat masalah macam dulu masa Anwar Matang Pauh dalam pagar (kerajaan)

Misi "dari Permatang Pauh ke Putrajaya" tetap dipegang, 16 September tetap disebut sebagai tarikh keramat kebangkitan Rakyat. Kebangkitan Rakyat??

Kebangkitan rakyat ke kebangkitan Anwar Ibrahim? Ura-ura mengatakan jika tanggal 16 September berlaku, negara akan berada didalam situasi darurat.

Tragedi 13 Mei pasti akan berlaku jika Anwar Family dan konco-konconya terus dan terus melakukan pelbagai isu yang akan membangkitkan kemarahan bangsa Melayu di Malaysia.
Sebelum pilihanraya kecil Permatang Pauh, Khalid Flinstone cadang 10% kemasukan non-bumi dalam Uitm, budak-budak Uitm demo satu Malaysia.Exco Selangor desak 30% wang JAIS diberikan kepada agama lain, orang Melayu leka dok dewa-dewi Anwar.

Tak pa orang Matang Pauh, terima kasih kerana memasukkan Anwar kedalam parlimen. Esok lusa dah terlondeh, dah terliwat oleh PKR and geng, baru nak rasa sakit.

Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

8 Responses to Anwar sudah bersumpah!

  1. aku ingatkan sumpah apa... hehehe

    tak apalah dah jadi ahli parlimen tu... tak lama lagi jad PM... pastu dia nak jadi apa lagi yer

    BalasPadam
  2. HIMPUNAN MELAYU MUDA PERAK

    SEMPENA SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN KE-51

    PADA 30 OGOS 2008
    JAM 9 PAGI
    BERTEMPAT DI ARENA SQUARE KUALA KANGSAR

    SAUDARA-SAUDARI DIHARAP DAPAT MEMBERI PERHATIAN DAN SOKONGAN TERHADAP HIMPUNAN INI DEMI MENJAGA BANGSA KITA YANG SEMAKIN MERUNCING DICALAR-CALAR DAN DIROBEK-ROBEKKAN OLEH ORANG YANG MENGANGGAP KITA INI SUDAH LEMAH DAN SEMAKIN HAPUS DITELAN BUMI TANAH MELAYU KITA SENDIRI

    DIJANGKAKAN TUANKU RAJA MUDA AKAN MENCEMAR DULI UNTUK BERSAMA MENJAYAKAN HIMPUNAN MELAYU MUDA PERAK INI

    DIHARAPKAN KITA AKAN MENYOKONG DAN BERSATU UNTUK MENJAYAKAN HIMPUNAN INI

    DIINGATKAN DENGAN SECARA TEGASNYA BAHAWA HIMPUNAN INI BUKANLAH HIMPUNAN DENGAN BERTUJUANKAN POLITIK DAN BUKAN JUGA UNTUK TUJUAN PERSENDIRIAN

    TULANG-TULANG BELAKANG HIMPUNAN INI TERDIRI DARIPADA GABUNGAN NGO-NGO YANG HANYA MENYOKONG UNTUK TUJUAN DASAR MENYELAMATKAN MELAYU KITA

    HIMPUNAN YANG BERTUJUAN UNTUK MEMBERI AMARAN KEPADA MEREKA DILUAR SANA BAHAWA KAMI MELAYU MUDA ADALAH PERINTIS UNTUK MENYAMBUNG KERINGAT YANG TELAH DIJUANGKAN OLEH BAPAK-BAPAK DAN MAK-MAK KITA

    SEDARLAH BAHAWA MELAYU MASIH ADA DAN WUJUD DI TANAH MELAYU INI

    SAMA-SAMALAH KITA KE SANA,MEMERIAHKAN HIMPUNAN UNTUK MENGENANG KEMBALI SEJARAH YANG TELAH HAMPIR KITA LUPAKAN

    JANGAN LUPA HEBAHKAN KEPADA TEMAN-TEMAN, KAWAN-KAWAN, IBU BAPA UNTUK BERSAMA MENJAYAKAN HIMPUNAN INI

    SEMOGA BUDI ANDA AKAN DIBALAS OLEH YANG MAHA ESA

    SEKIAN...
    SALAM...

    BERSATU MEMBELA BANGSA,
    HIDUP MELAYU MUDA.

    BalasPadam
  3. dulu aku suka nurul izzah..sekarang pon suka walaupon dia dah kawin..sebab dia comel dan seksi pada pandangan mata aku..muka dia ada ciri2 buat calon isteri..

    tapi sayang, dia anak anjing berwajah manusia bernama anwar ibrahim..aku benci anwar sampai mati..tapi nurul izzah tetap dihati..huk huk..aku berharap nurul izzah akan menukar binti nya kepada binti abdulah ker..binti karim ker..asalkan tidak binti anwar..

    BalasPadam
  4. amboi. sampai tera tuh anony marah dan benci dekat anwar..

    BalasPadam
  5. Masih ada orang Melayu yang berfikiran sempit dan dangkal. Tak akan berlaku 13 Mei apabila Anwar memerintah. Kalau berlaku juga orang Melayulah puncanya. Orang Melayu yang pro UMNO sekarang suka melakukan provokasi dengan memainkan isu perkauman.

    BalasPadam
  6. Janganlah salahkan Anwar jika berlaku 13 Mei. Salahkan pencacai UMNO yang kerap melakukan provokasi dengan memainkan sentimen perkauman. Salahkan orang Melayu yang sentiasa berfikiran jumud dan dangkal.

    BalasPadam
  7. aku pun benci anwar

    BalasPadam
  8. 13 mei berlaku bukan kerana melayu tetapi kerana pendatang asing yang tak sedar diuntung seperti dap tu..datuk aku ada masa kejadian 13 mei..dia yang bawa jenazah melayu yang pertama dibunuh di pulau pinang oleh cina dengan kereta apabila terdampar di tengah jalan dan disimbah dengan cat merah..jenazah tersebut merupakan orang UMNO kuat masa tu ..mereka yang memandang bangsa melayu sebagai bangsa bikin kacau bilau adalah melayu yang mesti penjilat pendatang asing seperti dap laknat tu kan..di dalam sejarah mana aman pun, melayu tak pernah bikin kacau jikalau tak dikacau.. sedarlah wahai penghina bangsa sendiri..

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .