Permatang Pauh, oh Permatang Pauh..

Adakah rakyat akan memilih Anwar Ibrahim sebagai MP di kerusi Permatang Pauh?
Jika kita cuba saingkap kisah lalu, Permatang Pauh merupakan kubu Anwar dan tiket dia ke parlimen. Anwar naik ke parlimen melalui kerusi Permatang Pauh.

Tapi itu dulu, rakyat pilih Anwar sebab Anwar masih dalam UMNO dan Barisan Nasional.
Sekarang Anwar bukan dalam Barisan Nasional dan Anwar bukan ahli UMNO. Adakah rakyat di Permatang Pauh akan memilih Anwar seperti Pilihan Raya Umum ke 9 yang lalu?

Adakah Ezam sesuai untuk bertanding dengan Anwar di Permatang Pauh?

Kita nantikan drama seterusnya. Adakah jalan Anwar ke Putrajaya makin cerah ataupun makin lama makin kabur? Nantikanlah.

Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

13 Responses to Permatang Pauh, oh Permatang Pauh..

  1. Saya dengan segala sukacitanya ingin mengajak semua rakan siber dan blogger dalam kategori berikut:-

    1. Semua Warganegara & Marhaen
    2. Anti Anwar
    3. Pro BN/UMNO
    4. Anti Pakatan Rakyat
    5. Anti DAP
    6. Anti PKR

    Kita tinggalkan perbedaan kecil antara kita buat sementara. Untuk sama-sama merapatkan barisan dan jurang. Dan bersatu hati dan tenaga. Kita wujudkan satu kesatuan pemikiran dan kesatuan tindakan. Kita ada tugas besar untuk menumpaskan Anwar Ibrahim.

    Demi negara yang tercinta. Petualang bangsa seperti Anwar Ibrahim mesti dibunuh karier politiknya. Biar dia menjadi nisan politik Malaysia dan rakyat biasa yang tiada lagi menganggu ketenteraman politik tanahair.

    Kita akan mulakan perjalanan ini satu demi satu dan Insha Allah kita akan menjadi satu pasukan yang kuat. kami di Perak Bangkit amat yakin usaha murni kita ini akn pasti mendapat keredhaan Illahi.

    Kami nantikan maklum balas daripada kalian sekalian selaku para pejuang yang budiman. Anwar adalah Musuh No.1 kepada Negara Malaysia, Agama Islam & Bangsa Melayu. Beliau mesti dihapuskan. Allahu Akbar!

    E-Mail : perakbangkit@yahoo.com

    BalasPadam
  2. poyo giler..

    BalasPadam
  3. Rasanya ezam mohd nor akan tewas tersungkur.

    Kemasukkan ezam ke dalam umno pun bawa penyakit.

    umno tidak perlukan manusia seperti ezam.

    BalasPadam
  4. Kenapa kes rasuah import permit (AP) yang didakwa oleh Ezam Mohd Nor dan Mahathir Mohamed terhadap Rafidah Aziz tidak disiasat?

    Kenapa kes rasuah konsesi balak yang dilakukan oleh Khalid Yaacob semasa dia jadi Menteri Besar Pahang dijerukkan?

    umno menipu bangsa melayu

    BalasPadam
  5. Kenapa dakwaan kes rogol gadis bawah untuk oleh pemimpin UMNO tidak disabitkan kesalahannya oleh pejabat peguam negara?

    Kenapa kes penyelewengan dana Khazanah Nasional untuk memberi laba berbillion ringgit kepada anak, menantu dan kroni Abdullah Badawi diizinkan?

    UMNO perasuah. pemimpin umno perogol

    BalasPadam
  6. Kenapa kes penyelewengan dana Khazanah Nasional untuk memberi laba berbillion ringgit kepada anak, menantu dan kroni Abdullah Badawi diizinkan?

    Jelaskan kepada kami kenapa Abdullah Badawi berbohong dan tidak pengistiharan harta anak dan menantunya?

    umno khianati amanah ALLAH.

    UMNO mesti dihapuskan

    UMNO pembawa kecelakaan kepada Bangsa Melayu

    BalasPadam
  7. Kenapa Abdullah Badawi menunjukkan simpati yang teramat sangat kepada Saiful Bukhari dalam isu penipuannya dia diliwat, sedangkan berjuta rakyat Malaysia yang derita dan sengsara Abdullah langsung tidak pedulikan. Tanya Abdullah perkara ini.

    Tanya kepada pemimpin UMNO, kenapa kerajaan BN kehilangan majoriti dua per tiga dalam pilihanraya Mac 2008 lalu.

    UMNO dibenci oleh pengundi kerana pemimpinnya korupsi.

    BalasPadam
  8. UMNO parti keparat

    BalasPadam
  9. Sakit agaknya budak tanpa nama ni....
    DSAI pun pernah tuutup kes rogol pengawal keselamatan di Permatang PAUH juga....apa nak heran!

    BalasPadam
  10. Biar Ezam lawan DSAI...Dulu "SUMPAH KERAMAT" sekarang "SUMPAH KEPARAT"

    BalasPadam
  11. tanpanama=> contoh mereka yg fanatik Anwar...

    Kerja asik cari kesalahan orang..
    Negative thingking..
    Semua orang "jahat"..
    Die jer yg betul...

    Setahu aku sebagai umat islam..
    Janganlah kiter "TERLALU" pandang buruk pada orang lain..

    BalasPadam
  12. kenapa agaknya kroni2 anwar di abim kaya raya semasa anwar jd TPM?

    kenapa agaknya kroni anwar membawa keluar 200juta wang anwar ke luar negara semasa anwar ditangkap??
    mana datangnya 200juta itu? adakah gaji TPM 1juta sebulan?

    kontrak ipp dibuat ketika era anwar jadi menteri kewangan..dan yang pasti anwar akan mendapat percentnya jugak..kenapa nak salahkan kerajaan ??

    adakah hanya mencari kesalahan kerajaan dapat membuktikan anwar itu pemimpin yang paling layak memimpin negara..

    banyak lagi kebaikan dilakukan kerajaan..adakah dakwaan kerajaan memberi banyak projek kepada kroni2 membuatkan anda sengsara dan miskin? dan adakah ada bukti paklah bolot duit projek untuk keluarga??

    sekiranya anda menyebut naza iru kroni rafidah..tidak salahnya jika naza itu sendiri dapat menjadi syarikat melayu yang maju, dapat menyediakan peluang pekerjaan dan sebagainya..kenapa anda nak dengki pulak..daripada bagi kat cina baik tolong sesama melayu..

    kalau aku jadi pengetua sekolah, aku akan memberi tender kepada pengusaha yang aku dah kenal dan kenal pasti prestasi dan rekodnya.. daripada bagi tender kat ntah sapa2, esok2 bila ada masalah senang nak la nak bwk bincang..bukan main lari gitu jer

    BalasPadam
  13. Saya sokong SafeMalaysia .. Fanatik AN WAR semuanya kaki cari salah orang. Pemimpin-pemimpin PR semuanya baik, tidak ada cela walaupun sudah beberapa kali mereka menyentuh isu-isu sensitif orang melayu dan islam. Tapi yang hairanya takde pulak mereka kutuk pempimpin-pemimpin PR ni ...

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .