Boikotlahh!

Posted in , , , , , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

7 Responses to Boikotlahh!

  1. Nilah website paling bangsat penah aku jumpa. Konon berjuang untuk bangsa dan agama. Pooodah. Agama kamu hanya wang dan rasuah. UMNO dan Be End lah perosak bangsa Melayu. Jangan nak tuduh orang lain. Besok kalau Malaikat Maut datang cubalah rasuah tengok. Laku ke duit yang kamu dah ambik dari titik peluh rakyat. Sendiri mau ingat lah.

    BalasPadam
  2. Masukkanlah ulasan aku tu. Kalau berani. Mana ade telur puak-puak UMNO ni. Nak buat pilihanraya suruh rakyat pilih sendiri pun takut. Tok sah citer le nak bela bangsa dan agama. Cakap je aku bela tembolok aku. Senang orang faham. Ada berani ke masukkan ulasan aku ni? Ada berani ka? Atau tarak berani.... hahaha. Kata nak berjuang bangsa dan agama. Nak masukkan ulasan aku pun tak berani. Pooooodaaahhhhhh

    BalasPadam
  3. nizar tak nak berhenti
    http://www.malaysiakini.com/news/97806
    dia masih buat mesyuarat exco
    dan gubal dasar
    gila kuasa tak bertempat
    sultan yang pilih dia....bukan rakyat....sedar sikit diri tu....mungkin ngeh mb perak sebenar....

    BalasPadam
  4. kau ni mmg babi peliharaan Babi Nasional!!

    BalasPadam
  5. Ramai orang Melayu sanggup di perkudakan oleh DAP dan Hindraf PKR. Sanggup baring kat jalan semata mata untuk membela Exco DAP dan Hindraf PKR. Baru di gula-gulakan oleh DAP dengan jawatan Menteri besar dah lupa diri. Umat Islam semakin tersepit di negeri sendiri, tapi Orang PAS masih tak sadar diri. Islam di hina, mana orang PAS pergi. Sedarlah diri sebelum terlambat.

    BalasPadam
  6. Dalam PR lagi banyak BABI. Gemuk2 lagi. Mana taknya. Makan duit sumbangang Agen Amerika dan Israel. Sapa lagi, kalau bukan budak GAY tu. Banyak duit GAY seko ni. ANJING2 PR pun banyak yang tak sudah2 menyalak bukit. Tak penat ke...??? Oppss... lupa plak. Kan geng2 ni "DIJAMIN SYURGA". Tok2 Guru Parti Ajaran sesat yang bagi PAS masuk. Pas ni ajak Hj. Kapal Sink, Hj. Kit siang Malam, Hjh. Teressa Kok idup lagi, HJ. Sivarasa Sayang masuk sekali "SYURGA" ko ekkk....

    BalasPadam
  7. hehe... klaka,, aja bca komen2 ini,, tpi best entry dia.. ehehe.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .