Alahai Fairuz!



Fairus letak jawatan timbalan KM
Mar 21, 09 1:31pm 
Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohamad Fairus Khairuddin telah menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng.
Menurut The Star, tiada alasan yang diberikan bagi peletakan jawatan tersebut serta jawatan exco kerajaan negeri. BACA LAGI...


Penulis dah menjangka Fairuz akan berbuat sedemikian! YB Fairuz tak ada potensi dan gaya serta karisma sebagai seorang Timbalan Ketua Menteri. Macam mana dia boleh dipilih menjadi TKM 1 PP?

Aduhai, malang oh malang wahai pengundi Melayu yang mengundi PKR di DUN PENANTI pada PRU 12 yang lepas. Malang sekali nasib anda semua. Puas hati atau tidak? Puas kan? Ini lah balasannya jika anda mengundi PKR yang mana terang - terangan berjuang untuk poket sendiri, bukanlah untuk membela rakyat.

Kepada semua ahli PKR yang ada sekarang, apakah matlamat perjuangan anda hari ini? Untuk menjadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri ke 6? Oh, malang sekali tidak.

Penjilat PR = Kuda Tunggangan / Kuli

Posted in , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Alahai Fairuz!

  1. Salam,

    Saya dari Selangor ini pun turut simpati dengan Nasib orang Melayu di Penanti khasnya di PP amnya. Nampak sangat mereka terpilih pemimpin yang salah dalam segala aspek.

    Semoga Allah swt Selamatkan kita semua.

    BalasPadam
  2. Pakatan Rakyat tak ada pemimpin berwibawa. Mereka hanya pandai AUTA aje..
    Bila diberi kuasa, macam kera dapat bunga.

    Menyesal bagi undi kepada PR.

    Tunggu dan lihat. Kuasa rakyat yg kau banggakan akan menjatuhkan kamu semua.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .