Archive for Februari 2012

Sampahkan Pakatan Rakyatt dari muka bumi MALAYsia!


Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan hari ini mencampak Buku Jingga ke dalam tong sampah tanda tidak puas hati terhadap dasar bersama Pakatan Rakyat dalam isu Felda yang dipertikaikannya.

Menurutnya, beliau bertindak demikian dalam majlis perjumpaan bersama kepimpinan tanah rancangan itu di Kuala Lumpur hari ini kerana beberapa perkara yang diketengahkan pembangkang didakwa tidak berdasarkan maklumat tepat. BACA LAGI



BUKU JINGGA TU BUKU APA...

BUKU DARIPADA HUBUNGAN HARAM PKR-PAS-DAP ...

DAH LA PAKAT CARA HARAM, LAGI NAK TAWARKAN TAWARAN HARAM..

Pewaris Melayu kata :

Jom cuci Malaysia dari hubungan haram PKR PAS DAP. 

Posted in | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Valentine's Day : Pas tunjuk WARAK, DAP tunjuk LAGAK!


Salam,

Biasalah dalam pakatan pembangkang. Semua nak wayang.. Semua nak jadi hero..

Sekarang ni Pas dah jadi hero untuk agama Islam. Walaupun depan dabik dada tunjuk hebat tetapi belakang punya cerita depa londeh perabih untuk DAP, demi kuasa demi cita cita ke Putrajaya!

Bila Valentine's Day, Pas mula keluar kepala dari cengkerang PR. Itu ini haram, itu ini tak boleh, itu ini kena tegakkan demi Islam. Mulut berbuih demi Islam tapi ekor penuh taik, taik meleleh dari diliwat PKR dan DAP.

Godfather DAP pun nak jadi JAGUH untuk semua kaum di Malaysia yang mana nak sambut Valentine's Day. Lantak pi la kat orang nak sambut, Pas nak kecoh apa kan, nanti tengok la Pas sengap terus sebab Godfather dah keluar. Silap silap lari.

Alah..wayang, drama cerita yang dicanang pembangkang...

Pewaris Melayu kata : PKR-PAS-DAP pon pakatan haram yang tak berdaftar, melahirkan gabungan haram   PAKATAN RAKYAT, ada hati nak cakap pasal mempertahankan ISLAM. 

Posted in , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Pakatan Selangor : Korek jangan tak korek!!


Pendedahan skandal Pasir kerajaan Pakat rompak rakyat Selangor disini!

Posted in , | 2 Comments
Jom komen di Facebook!

Penjilat pembangkang doa siang dan malam untuk kehancuran UMNO/BN


Dah nama pon penyokong pembangkang. Mana ada adab dan sopan dalam berkata - kata. Tak payah lah kita melihat penyokong tegar yang taksub gila tu, lihatlah pada cara pemimpin pembangkang setiap hari, dalam membuat kenyataan dan juga menyampaikan ceramah diatas pentas pada setiap malam.

Dalam pakatan haram, kita dapat lihat bertapa hodohnya perkataan yang dikeluarkan dari mulut pemimpin pembangkang seperti Nik Aziz, sejak 20 tahun lepas sering kali mengkecam UMNO dan Barisan Nasional, selepas itu kenyataan daripada sisa kumbahan UMNO, najis UMNO yang dikikis iaitu Anwar Ibrahim si GILA KUASA, sejak kebelakangan ni percakapannya sangat teruk dan menyakitkan hati. Terdesak mungkin? Dan juga boleh kita lihat kenyataan daripada pemimpin rasis DAP, terutamanya Guan Eng yang lantang menuduh orang bukan - bukan tanpa usul periksa.

Bila kita lihat pemimpin yang mereka agung - agungkan macam mana keadaannya,lagi teruk si penjilat mereka. Siang malam pagi petang mengutuk dan mendoakan kehancuran orang lain. Adakah mereka pengamal agama Islam sejati?

Jemu dan bosan..

Tak habis - habis claim diri sendiri bagus, suci dan terbaik. Setiap kali komen menuduh orang lain buruk, kotor dan tak ada moral padahal diri sendiri tu lebih teruk daripada orang yang dikutuk.

Pewaris Melayu kata : 

Minta Allah balikkan doa doa yang diminta selama ni keatas UMNO/BN kepada mereka! AMIN! Sesungguhnya Allah maha mengetahui 

Posted in | 2 Comments
Jom komen di Facebook!

Anwar GAGAL liwat UMNO, kini BERJAYA LIWAT Pas!



APA yang sedang berlaku kepada Pas sekarang hampir menyerupai krisis yang menggugat pucuk pimpinan UMNO lebih 12 tahun lalu. Penerapan anasir-anasir Datuk Seri Anwar Ibrahim menggoncang Pas dan akan menghancurkannya jika kesedaran tidak mengatasi sentimen yang menutup akal dan mata terhadap kebenaran.

Bezanya cuma Anwar tidak sempat menukarkan nilai dan prinsip asal UMNO walaupun percaturan politiknya berjaya menyingkirkan semua halangan kepada kemaraannya, tetapi Pas telah berjaya dikuasainya sehingga menukarkan keperibadian, memesongkan akidah, menjadikan kepimpinan ulama hanya sebagai patung-patung dan Pas menjadi ultra liberal.

Halangan besar kepada Anwarisme iaitu Nasharuddin Mat Isa dan Hasan Ali manakala Azizan menunggu giliran. Kepimpinan ulama umpama melukut di tepi gantang walaupun sesekali cuba tunjukkan Al ulama Warisatul Ambia (ulama mewarisi kenabian).

Tun Dr. Mahathir Mohamad membawa masuk Anwar ke dalam UMNO pada 1982 dengan harapan akan menggelapkan masa depan Pas tetapi 18 tahun kemudian tangannya sendiri digigitnya.

Dr. Mahathir hampir keseorangan dalam saat kecemasan menghadapi cabaran genting terhadap kepimpinannya. Yang tinggal hanya mereka yang bersiap sedia untuk mengikut arus.

Posted in , , , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Hasan Ali Vs Parasit Pas


Salam,

Penangan Dr. Hasan Ali selepas dipecat oleh pimpinan Pas bulan lepas membawa padah kepada parti Pas itu. Terbaru, Dr. Hasan Ali tidak merayu kepada lembaga disiplin parti diatas pemecatan beliau. Baguslah, diharapkan Dr. Hasan dapat memulihkan Pas dari parasit Anwar dalam parti itu.

Bagi penulis, pemecatan DHA dapat memberikan 1001 hikmah kepada parti Pas itu sendiri khasnya dan juga masyarakat Melayu amnya. Dengan pemecatan ini dapat membuka mata penjilat taksub Pas yang mana terus mendabik dada merekalah lebih Islam dari orang lain.

Siri jelajah DHA telah dimulakan. Setiap negeri dijelajah, setiap berucap beliau akan terangkan kepada orang ramai atas pentingnya memartabatkan Islam, gerakan anti Murtad, dan pelbagai pesanan demi agama Islam dan bangsa Melayu.

Adakah DHA mampu untuk menyatupadukan orang Melayu Islam atas dasar agama, bangsa dan negara?

Posted in , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.