Gambar Besar Anwar Ibrahim : Apa reaksi ULAMA PAS?

Sumber: Skuad Dun Batu Caves

Apakah tujuan terbinanya gambar besar Anwar Ibrahim di Batu Caves Selangor? Adakah Anwar sekarang sudah bergelar Perdana Menteri ke enam ataupun President Malaysia? Apakah tujuan mereka membina gambar besar Anwar di sana?

"serta penduduk dun batu caves yang mahukan semangat Y.B Datuk Seri Anwar Ibrahim akan untuk membina malaysia baru akan terus berkekalan dan ianya juga merupakan simbol sebagai tanda sokongan padu masyarakat pelbagai kaum di dun batu caves ini.'"

PewarisMelayu kata: Sokongan padu? Berpada-padalah kalau nak sokong pun. Fanatik tahap kronik nih sampai buat gambar besar Anwar.. Mana pergi Ulama' PAS? Mana pergi tok haji, tok lebai PAS? Hari tu mereka membantah Pak Lah memberi kalungan bunga di Tugu Pahlawan, sekarang ni apa hukumnya membina replika sebesar 40kaki tersebut? Duit mana yang mereka guna untuk menyiapkan replika tersebut? Mesti duit rakyat kan?? Eh,, tak.. Duit depa sendiri la.. Depa kata lantak kt depa.. Nik Aziz mana? kenapa dia diam saja? Kan Dato Nik Aziz arif dalam agama.. So, dalam kes macam ni mana dia ilmu Dato? Cepat putuskan hukum untuk pengikut anda..


"yang pastinya akan membuat 'pihak tertentu' cemburu melihat situasi ini... syabas buat seluruh petugas dan skuad dun batu caves yang merealisasikan impian yang terpendam begitu lama ini"

PewarisMelayu: Cemburu ke? Sikit pun tidak, apa pendapat anda?


Adakah penyokong Anwar mahu menjadikan "IDOLA"mereka setaraf dengan Saddam Hussien, Joseph Stalin dll? Tokoh tokoh yang penulis nyatakan tersebut mempunyai replika atau patung mereka sendiri, tetapi walaubagaimanapun akhirnya patung tersebut dimusnahkan jua..



Selingan : Sila tengok video youtube dibawah

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

2 Responses to Gambar Besar Anwar Ibrahim : Apa reaksi ULAMA PAS?

  1. Betul saya setuju dengan kenyataan perwaris ini,Nik aziz yang hanya "paaaanndai" bercakap dan sentiasa melihat kesalahan orang lain terselit kebodohan dalam jiwanya.Mungkin Allah S.W.T mahu menunjukkan satu petanda kepada orang yang bergantung harap pada agama sebelah pihak sahaja..mungkin agama yang dia tahu, rasuah hanya untuk UMNO dan BN,tetapi rasuah dalam agama yang dia fahami tiada ada dalam parti pakatan rakyat....

    BalasPadam
  2. Bila BN rasuah, wah macam-macam depa kata. Kononnya, depa tu baik, alim, depa tu malaikat. ha la ni, tuhan nak tunjuk. Dia dah tunjuk deepan mata kita siapa yang teruk.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .