PAKATAN RAKYAT nakkan Ariff Shah?

 SUMBER : HARAKAH DAILY ONLINE

Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang, Ustaz Saleh Man dalam kenyataannya kepada Harakahdaily berkata sepatutnya Dato' Ariff Shah telah lama menyertai Pakatan Rakyat kerana beliau terkenal dengan sikap 'baik pekerti' di kalangan rakyat berbanding Adun Umno yang lain.

PEWARISMELAYU : Untuk pengetahuan semua ahli PAS, kesemua ADUN dari UMNO memang baik - baik belaka. Bukannya Ariff Shah seorang sahaja.

"PAS alu-alukan perpindahan parti oleh Dato' Ariff Shah tetapi mestilah berhati ikhlas untuk bersama Pakatan Rakyat yang nyata lebih mengutamakan hak rakyat yang ditindas oleh BN dulunya, " kata selepas di temui di majlis penyampaian sumbangan ikhlas kepada para Huffaz oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang di Dewan Seminar Komplek Penyayang.

PEWARISMELAYU - Alahai, ini ke berita yang dikeluarkan oleh harakah? Persis ayat budak - budak di sekolah menangah saja. Benarkah PAKATAN RAKYAT LEBIH MENGUTAMAKAN HAK RAKYAT DARIPADA KERAJAAN BN? Fakta kah ini? Tergelak penulis membacanya. Patutlah Harakah tidak dapat menandingi Utusan Melayu. 

"PAS yakin jika beliau tidak lari lagi( berpindah parti) beliau pasti kalah atau dicantas daripada terus menduduki kerusi Seberang Jaya kerana kerusi itu diintip oleh Ketua Bahagian Umno Permatang Pauh, Dato' Abdul Jalil Abdul Majid sejak pilihanraya umum lalu. Inilah masa terbaik untuk beliau menyertai Pakatan Rakyat, " tegasnya.-Hrkh_ 

PEWARISMELAYU - Benarkah? Ini merupakan satu hasutan, menyuruh Ariff Shah segera melompat kepada Pakatan Rakyat. Benarkah Ariff Shah akan terus kekal lama di Seberang Jaya jika dia menggunakan tiket Pakatan Rakyat?

Contohilah politikus yang lain. Sesal dahulu pendapata, sesal kemudian tidak berguna lagi. Sekali je masuk PKR, taubat orang UMNO takkan terima balik dia masuk kedalam UMNO. Contohlah Ibrahim Ali.

Posted in . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

3 Responses to PAKATAN RAKYAT nakkan Ariff Shah?

  1. Salam Bro,

    Bijak dahulu bijak sekarang...

    Salam mesra,

    BPN...

    BalasPadam
  2. Harap semuanya bertenang. YB arif dah kata dia akan terus kekal kat BN dalam temuramah di NTV7. Untuk pengetahuan, YB Arif Shah banyak memberi sumbangan dan bantuan kepada persatuan orang buta Malaysia SBM cawangan yang terletak di Bukit Mertajam.

    Alamat dia Taman Bunga Raya Bukit Mertajam.

    BalasPadam
  3. Salam perjuangan BPN....

    daripada....

    www.pmukmkl0708.blogspot.com

    www.sedarlahbangsaku1986.blogspot.com

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .