Tak puas hati harga minyak??

KUALA LUMPUR, 17 Dis (Hrkh) - Harga petrol sepatutnya diturunkan 48 sen kepada RM1.42 dan bukan diturunkan 10 sen sahaja, seperti yang dilakukan oleh kerajaan semalam, kata Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Menurut beliau, keputusan kerajaan menurunkan harga petrol sebanyak 10 sen kepada RM1.80 mulai semalam tidak menunjukkan harga pasaran sebenar, di mana harga pasaran minyak mentah dunia semasa berlegar sekitar RM157 satu tong (US$45). BACA LAGI

PEWARISMELAYU KATA:
Heloo apek! Apa you nak kecoh - kecoh! Harga minyak turun 10sen semalam pun nak complain lagi ke? Tak reti bersyukur ke Guan Eng? Penulis tak paham la dengan geng pembangkang Malaysia sekarang, harga minyak dah turun banyak dari harga sebelum RM2.70 pun masih bising lagi.

Penulis rasa apabila minyak sudah diturunkan harganya, mana - mana pihak tidak akan bising lagi, tetapi ada juga yang menyalak! Tak apala, kenyataan Guan Eng ini hanya diterbitkan di Harakahdaily yang kurang mendapat sambutan. Tak heran la sangat..


Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

6 Responses to Tak puas hati harga minyak??

  1. ha, dia pandailah bising. Cuba kalau dia buat business tengok, sah dia tak suka kalau harga asyik turun.

    BalasPadam
  2. Macam mana nak jadi orang Islam macam ni tak reti nak bersyukur ustaz babi eng ni..

    BalasPadam
  3. Bodoh punya Lim Guan Eng..tarak sekolah ka..
    Boleh kalau nak diturun kepada RM 1.42 sen tak ada masalah..tapi kena return baliklah wang sebanyak RM 625 itu..? Boleh ke LGE..?masa minyak RM 2.70 hari tu pun semua marah...tapi RM 625 tu belasah jugak..cakap memang mudah LGE..

    BalasPadam
  4. weh minyak da trun byk..sptutnya kita byr murah lg dr skrg..skrg kita yg kn btr subsidi kar gov

    BalasPadam
  5. Kampung Den Gumbak!20 Disember 2008 8:49 PTG

    ako mintak orang dari negeri lain keluar dari kuala lumpur! PEKIDA banyak dari luar buat kacau kat kuala lumpur! korang semua gampang! anak sial! pau duit orang! keja bouncer pub/disko nak pejuang islam/melayu! korang semua bangang! keluar dari kuala lumpur PEKIDA gampang! balik kedah sana potong! korang PEWARIS baik tolong MUAFAKAT lawan kerajaan pusat dari ambik tanah pusaka tradisional dorang! nih korang nak borak pasal babi!

    BalasPadam
  6. aku ingat orang yang sokong harga minyak yg ada skrg la yg bodoh@bangang apa tak nya tahap kebangangan mereka ni sudah sampai ke tahap yang kritikal..lebih teruk dari lembu yang di cucuk hidung oleh tuan mereka iaiatu umno/bn..hahaha padanlah muka mereka ni..mmg lembu!

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .