Berubah Tangan

Nampaknya, Toyota Camry pembelian kerajaan Pakatan Rakyat (baca : Penipu Rakyat) dan ia akan digunakan untuk barisan Exco kerajaan baru Barisan Nasional pada hari Rabu kelak, Insyaallah.

Tak guna semua pencacai Pakatan Rakyat nak marah - marah kepada Sultan Perak kerana Baginda ada hak untuk menentukan siapa yang mentadbir kerajaan baru itu.

Dah banyak kemudharatan yang dilakukan oleh kerajaan PR yang berusia 11 bulan, yang banyak menaikkan kemarahan orang Melayu.

Cukuplah, cukuplah Pakatan Rakyat mendabik dada akan kekuatan mereka. Kepada BN, janganlah terlalu bergembira akan kemenangan ini.

Kepada Sultan Perak, penulis amat menghormati titah dan perintah Tuanku. Kepada rakyat Perak, hormat dan sanjungilah kerajaan baru ini. Alhamdulillah!

Posted in , , , , , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

3 Responses to Berubah Tangan

  1. saya sokong kalau UMNO perintah tp bkn campuran dgn MIC or MCA yg mcm PAS buat. Tp apa jaminan yg 3 ADUN lalang tersebut tidak akan melompat semula? Biar rakyat yg tentukan semula proses demokrasi ni.

    BalasPadam
  2. Ketahuilah wahai Rakyat Malaysia, Kerajaan Kesultanan Perak telah memerintah negeri Perak Beratus tahun lamanya. Negeri Perak Makmur sentiasa dengan rakyat berbilang kaum yang hidup dalam aman dan harmoni. Kerajaan Pengkhianat Rakyat (PR) baru aje memerintah politik 11 bulan dah merasa bongkak dan lupa diri.

    Allah Maha Kuasa.

    Daulat Tuanku.

    BalasPadam
  3. Kenapa rakyat Perak menolak BN masa P/Raya lepas dan memilih PR..Fikir-fikirkanlah sahabat semua.....

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .