Macam-Macam : Malu.. Malu..

PewarisMelayu kata:
Malunya.. Ada juga orang Melayu macamni.. Sanggup gadaikan apa semua demi keuntungan Politik mereka. Kita patut hapuskan golongan macam ini. Marilah rakan-rakan bloggers sekalian, kita hapuskan mereka.. Ayuh! Perjalanan kita masih panjang dan belum selesai!

Malu la kat orang Hindu yang lain. Depa semua tolak HINDRAF, tapi si U-lar-Mak Pas ni sokong HINDRAF.. Kata perbuatan mereka tak biadap. Demokrasi. Ni sebab telampau ber'saing' dengan Anwar Al-J***** la.. Habis semua londeh.. Nanti kalau budak2 hitam HINDRAF kencing berak dalam masjid pun, Hadi nak bela lagi? Cukupla Hadi.. Cukuplah..

Dahla Anwar jadi Bapa Kesamarataan Malaysia, hang pun nak jadi macam dia jugak ke?? Hangpa (Hadi & Nik Aziz) dah cukup dengan mengeluarkan fatwa-fatwa yang mengelirukan, nak lagi backing si HINDRAF tak dak adap nih?
Ingat Hadi, sebab hampa semua pemimpin Melayu Pakatan Rakyat (baca:Pakatan Rapuh) harini buat perkara yang merosakkan apa yang tok nenek kita dah buat dulu kala, bagi negara kita bebas Merdeka, oleh kerana hampa semua yang gila kuasa sangat (esp Anwar Al-J****) tunggu la caci maki, sumpah seranah generasi akan datang terhadap hampa semua bila hampa semua mati.. bukannya yang baik jadi sebutan, tapi yang perbuatan jahat hampa pasti akan orang jaja..

Aku PewarisMelayu, selagi aku bernafas,selagi itu lah aku akan menentang sekeras-kerasnya Melayu Munafik PKR dan U-lar-Mak Pas yang menjadi petualang bangsa !Ingat wahai pengkhianat bangsa!!



Posted in , . Bookmark the permalink . RSS feed for this post.
Jom komen di Facebook!

8 Responses to Macam-Macam : Malu.. Malu..

  1. Salam,

    Wahhh!! phehhh!! satu ulasan yang amat 'POWER' dari awak, syabas PEWARISMELAYU, ayuh kita semua bersatu hati dan tenaga menghapuskan sifat-sifat munafik tersebut dari orang Melayu Islam.

    BalasPadam
  2. Itulah bezanya antara Pemimpin PAS dahulu dan Pemimpin PAS sekarang. Ilmu aje tinggi....., Si Hadi tu ( tak layak dipanggil Dato' Sri ) sanggup berganding bahu dengan Si Kafir Laknat tu semata-mata untuk mendapatkan undi dari Hindraf, Walaupun maruah Islam telah dicalit dengan najis. Kembalilah dengan perjuangan yang asal janganlah sanggup mengadai maruah bangsa dan agama.

    BalasPadam
  3. Rasanya Ust Hadi tak tau kot yang 800 orang Hindraf datang kat rumah terbuka tu dah 'kurang ajar'.
    i. Potong line orang yang dah beratur ikut peraturan.
    ii. Buat hal dengan Polis sampai cabar kreadibiliti POLIS masa tu..
    iii. Hanya seorang ja ucap selamat Raya selebihnya tunjuk muka protes untuk ISA
    iv. Tak hormat majlis nasional kena lagi time RAYA AIDILFITRI

    BalasPadam
  4. hadi awang mmg bodoh laknatullah

    BalasPadam
  5. ARTIKEL PALING GANAS MENCABAR KEPALA HOTK MELAYU YG TAK SEDAR DIRI !

    BalasPadam
  6. aku sokong..baru kite teruskan perjuangan kita...PAS dulu dan skrg terlalu jauh..aku xpham,org kita maseh xnmpak semua tu...anwar akan mati dlm keadaan penuh keaiban..

    BalasPadam
  7. Dulu, Pas kata Umno kafir pasai kerjasama dengan bukan islam. La ni, apa yang dia kata, tuhan balikkan kat dia. Dia bukan setakat kerjasama dengan orang bukan islam, malah, musuh islam yang nampak terang-terang.

    BalasPadam

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark . Converted by LiteThemes.com .