Archive for Disember 2011

Carta organisasi baru AGAMA Pakatan Rakyat : Bawah naugan Nabi Pas, Imam Mahadi PKR dan Khalifah Umar DAP


Sekarang ni genap sudah pemerintahan Agama Isle Pakatan Rakyat. Moga - moga semua rakyat yang mengundi PR kelak akan mendapat syafaat dari Nabi Pas Nik Aziz dan terus masuk ke dalam syurga yang dijanji - janjikan oleh Pas.

Perlantikan Imam Mahadi PKR, Tuan Haji Anwar bin Ibrahim oleh Badrul Amin menguatkan lagi struktur agama Isle PR yang pastinya membawa rahmat hingga ke akhir hayat.

Yang pasti, anda akan di pimpin oleh pimpinan bersih, cekap dan amanah nak mampos oleh Khalifah Umar DAP yang sanjung ramai.

Inilah model agama Isle PR yang diterajui oleh Nabi Pas yang tak ada dosa langsung (Maksum gila), paling warak dalam dunia, paling hebat (sampai tak boleh kutuk langsung, nanti tak boleh cium syurga) dan yang penting sokong Nabi Pas boleh dijanjikan syurga (beb, siapa tak nak syurga beb).

Maka, ketiga - tiga eleman kuat Isle yang boleh membantu dan membela rakyat setelah PR dapat merampas Putrajaya kelak. Percayalah, 20 tahun Pas tadbir Kelantan Nabi Pas baru buat sebuah masjid, nanti bila PR perintah Malaysia, maka sebutir habuk masjid pun mereka takkan buat.. DEMI AGAMA ISLE PR.

TAKE BEER.. TAKE BEER..

(Sila lekatkan sticker Nabi Pas dikenderaan anda masing - masing, supaya peroleh syurga jika mati eksiden)

Posted in , | 1 Comment
Jom komen di Facebook!

901 : Badrul amin "angkat" Anwar Ibrahim sebagai IMAM MAHADI!




"kita hanya perlukan satu lg syarat untuk bebaskan al aqsa"

"apadia?? perlu ada seorang pemimpin yang mampu menyatukan umat islam!! paling tidak menyatukan dunia arab"

"sudah adakah pemimpin itu tuan-tuan??"

"dimana agak agak??"

"apakah muamar gaddafi?tadak salah itu koboi tua sudah xboleh pakai."

"apakah apakah ahmadinejab di iran??lakh dia syiah xboleh jugak"

"apakah turki yang akan lead, akan memimpin dunia islam waktu itu??tdak, zaman turki sudah terlepas sudah berlalu, ya akhi"

"sedara penah dgar tak hadis nabi saw tentang kebangkitan islam di akhir zaman nanti datang dari belah mana??"

"dari belah mana??timur.."

"timur itu dimana, bukan di timor leste!"

"timur itu our region, ini ini timur"

"tapi banyak negara di timur ini"

"apakah di indonesia??bukan"

"singapore??oo jauh"

"brunei??lambat sangat"

"aaa thailand, filipine atau kalau tanya sy?"

"sy kata dia ada di??di malaysia."

"sudah adakah pemimpim itu saudara??"

"tanya sy, sy kata dia sudah ada."

"pemimpin itu sedang disiapkan"

"dia sedang melalui series of trials ujian"

"dia sedang di uji"

"satu peringkat ke satu peringkat"

"y kalau calang calang org menerima ujian itu sudah tentu lllame binasa"

"tetapi, dia seorg y kuat..makin di uji dia makin kuat!"

"dan sekarang ujianya peringkat akhir.."

"ujian kepada pemimpin itu di peringkat akhir, sedara"

"insyallah kalau lepas ujian ini dia akan bangkit memimpin umat"

"dan waktu itu insyallah kita akan meraikan pembebasan al aqsa..pemimpin itu sekarang ini menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"leading arab countries bukan negara arab y miskin miskin"

"negara arab y kaya kaya saudi dubai emirates abu dhabi ya"

"dia menjadi penasihat kepada beberapa buah negara arab"

"dia juga dihormati dibarat dan ditimur"

"dia boleh bercakap soal islam di pentas antarabangsa"

"org hormat pendirianya" "org hormat ketegasannya''

"dan org hormat prinsip agamanya"

"tidak lain tidak bukan"

"sedara anwar ibrahim"

Posted in , | 2 Comments
Jom komen di Facebook!

Nik Abdul Aziz Nik Mat pemimpin politik Melayu yang paling teruk dalam sejarah peradaban Melayu!


Siapa tak kenal Nik Abdul Aziz Nik Mat, "Nabi" kepada Parti Islam Se-Malaysia dari dahulu melaung - laungkan kepada seluruh Umat Melayu-Islam di Malaysia ni bahawasanya mereka membawa panji - panji dan prinsip Islam untuk semua. Parti Pas dari dahulu juga merupakan serpihan daripada parti politik Melayu, UMNO telah banyak memecahbelahkan masyarakat Melayu menjadi berpuak - puak mengikut fahaman dan aliran politik masing - masing.

Umum rakyat Malaysia tahu bahawsanya Nik Aziz memang menentang perjuangan berasaskan bangsa yang diterajui oleh UMNO serta mendakwa dia dan partinya memperjuangkan agama Allah dan ingin menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Islam.

Tetapi, setelah mula "terbeliak" dengan kuasa setelah pembangkang memenangi lima buah kerusi pada Pilihanraya Umum ke -12 pada 2008, Pas sudah pun mengubah perjuangan mereka daripada ingin memperjuangkan negara Islam kepada negara berkebajikan.

Tambahan pula pada persidangan DUN Negeri Perak selepas Pas dapat menerajui pimpinan kerajaan negeri dengan wakilnya DS Nizar Jamaluddin, beliau terang - terang memberitahun dewan bahawasanya matlamat memperjuangkan negara Islam tidak berada dalam perlembagaan parti Pas.

Nik Abdul Aziz dari dulu menyerang UMNO dan sehingga kini mendakwa UMNO parti sekular yang hanya tahu memperjuangkan bangsa bukannya negara.

Dalam banyak - banyak tuduhan, makian dan lemparan daripada mulut Nik Aziz, apa yang penulis kecewa dengan Nik Abdul Aziz ialah dia sendiri mengaku bahawasanya dia tak bangga menjadi bangsa Melayu.


Nik Aziz tak bangga jadi bangsa Melayu?


KOTA BHARU 18 Sept. – Ketika terdapat usaha cuba menghapuskan keistimewaan hak orang Melayu, Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat pula menyatakan beliau tidak bangga berbangsa Melayu. Ini kerana, katanya, bangsa itu datang secara automatik dan di dalam Islam tiada bangsa yang lebih dan jika ada pun, ia adalah bangsa Arab. 

Malah, Mursyidul Am Pas itu menjelaskan, sekiranya beliau dijemput berceramah bukan kerana beliau berbangsa Melayu sebaliknya atas nama Islam. 

“Bagi saya, kalau saya dijemput ceramah, saya bukan dengan nama Melayu, dengan nama Islam. Cuma kebetulan saya ini nama Melayu.

“Saya tidak berbangga bangsa Melayu. Bangsa ini datang secara automatik,” katanya pada majlis dialog bersama wartawan di sebuah hotel di sini, malam tadi. Baca lagi..

Nik Aziz memang pemimpin Melayu yang paling teruk dalam sejarah peradaban bangsa Melayu :
  1. Nik Aziz sendiri berkata dia menjadi MELAYU hanya kebetulan. Celah mana kebetulan yang diperkatakan tu wahai orang tua? 
  2. Sedar tak sedar, hari - hari bahasa yang digunakan oleh orang tua kutuk ini ialah bahasa MELAYU tambahan lagi slang ataupun loghat bahasa MELAYU yang dia tutur itu loghat MELAYU KELANTAN!. 
  3. Kalau Nik Aziz sendiri tak bangga dan tak suka jadi MELAYU, sila gunakan bahasa lain untuk bertutur sehari - hari. Gunakanlah bahasa ARAB yang dia bangga - banggakan tu! Jangan cakap MELAYU. Cakap arab!
  4. Kalau kita renung kembali NAMA orang tua kutuk ni, namanya bermula dari "Nik" iaitu nama keluarga ataupun keturunan MELAYU bagi kawasan pantai timur yang terkenal. Kalau Nik Aziz sendiri cakap tak bangga jadi Melayu, sila buang nama "Nik" dihadapan tu dan guna nama keluarga ataupun keturunan arab untuk menggantikannya! Tak malu punya orang tua kutuk!
  5. Setiap hari Nik  Aziz bercakap mengenai Allah dan kuasa Allah menciptakan bumi dan alam semesta, dia ada ke pernah cakap tentang kehebatan Allah SWT dalam menciptakan manusia dengan pelbagai jenis, bangsa, warna, adat, dan pelbagai agama? Tetapi agama yang diredhai olehNYA ialah agama ISLAM.
  6. Nik Aziz meragui kekuasaan Allah yang menciptakan pelbagai bangsa dan agama dimuka bumi ini. Allah maha berkuasa lagi maha mengetahui. Kalau Allah mahukan hanya satu bangsa dan satu agama dimuka bumi ini, nescaya dia boleh sahaja menciptanya. Tetapi, kenapa Allah mencipta manusia pelbagai bangsa dan agama? 
  7. Nik Aziz memang Melayu tak sedar diri dan tak boleh digunapakai untuk menjadi pemimpin untuk orang Melayu di Malaysia. 
Nampak sangat Nik Abdul Aziz Nik Mat tua kerepot tak sedar diri, menanti masa nak mampos. Dasar orang tua nyanyuk yang gila kuasa. Turunlah wahai orang tua, negeri Kelantan dan umat Melayu-Islam tak perlu pemimpin flip - flop macam kamu. 

Posted in | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Anwar 901 : Bukti Anwar memang PENAKUT dan BERSALAH!


Belum tahu lagi keputusan mahkamah tentang Liwat II antara Saiful dengan Anwar, pencacai Anwar dah buat gerakan membela Anwar pada 9hb Januari nanti. 

Apa cerita? Kalau tak salah buat apa nak takut?

Apa yang penulis yakin, gerakan 901 nanti tak akan terjadi seperti Demo kes Liwat I dahulu. Orang Melayu dan ramai sahabat karib Anwar dah banyak keluar dan tak mempercayai dia lagi.

Mari kita saksikan puak puak upahan Anwar yang akan turun buat kacau pada 901 nanti. Yang pastinya lagi, beberapa gerakan mahasiswa upahan akan turun juga. Siapakah mereka? Tunggu.



Pewaris Melayu kata : 
Puak pencacai Anwar ni langsung tak hormat mahkamah. Selagi mahkamah tu tak menyebelahi mereka, selagi tu la depa akan tuduh mahkamah berat sebelah! 

Posted in , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Jom "like" fan page Facebook Pewaris Melayu!

Jom like laman peminat blog Pewaris Melayu di Facebook :

http://www.facebook.com/blog.pewarismelayu

Boleh kita berbincang dan menyampaikan pendapat sesama kita
Jumpa disana!

Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Mahasiswa demo turunkan bendera Najib untuk bebas dari AUKU?


Inilah yang dikatakan anak didik PKR-Pas dalam universiti tempatan kita.

Apa yang terjadi sudah semestinya satu perancangan pihak Al-Juburi untuk mengalihkan isu liwat yang akan menghampiri titik penghujung pada 9 Januari nanti. Ia bukanlah satu gerakan yang ingin membebaskan mahasiswa, tetapi kesan buruk untuk menggalakkan mahasiswa pro-pembangkang untuk berkempen dalam kawasan universiti pada PRU 13 nanti.

Seperti biasa, kasihan pada ibu bapa mahasiswa berkenaan. Ada yang beranggapan anak mereka pergi ke ibu kota untuk belajar bersungguh - sungguh tetapi sebaliknya dengan menyertai demo anjuran pembangkang.

Pewaris Melayu kata : 
Berapa ringgit ntah Anwar bayar untuk budak - budak hingusan ni untuk turun demo? Tanya Tian Chua

Posted in , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Bila TUN M cabar ANWAR BERSUMPAH

Assalamualaikum

Salam Ahad

Korang dah baca Mstar online? Belum ?

Ni aku sertakan sisipan



Tun M sendiri berkata yang beliau sanggup bersumpah dengan AlQuran bagi membuktikan kononya dakwaaan Anwar itu salah .

Anwar Anwar Anwar apalagi la yang kau tak puas hati ni ?

Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Anwar akan terus berjuang walaupun kena PENJARA?



Untunglah ada MP yang bersemangat macam ni.. Opss.. boleh jadi MP lagi ke?

Kalau berjuang tu untuk RAKYAT tak mengapalah, ini nak berjuang untuk kroni, anak bini yang ada dalam parti dan berjuang untuk pecah belahkan Melayu serta hancurkan perpaduan dalam negara ni.

Penulis percaya, kalau si pak sheikh tua ni kena penjara sekalipun rakyat takkan turun ke jalan raya untuk bela dia macam tahun 1998 dah. Percayalah, hanya penjilat jubur anwar je yang sanggup turun bela dia macam tu. Orang kuat Anwar dah lama cabut.

Aihhh bodohnyaaa hampa yang dok jilat anwar ni!

Posted in , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Jom hentam PKR-PAS-DAP (Part 1)

Hentam penjilat PKR! 


Hentam penjilat Pas!

Hentam penjilat Pr!

Posted in | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Anwar vs Saiful : 9hb Januari 2012 detik penentuan!

ANWAR IBRAHIM kalau ada telur dah lama dia akan jawab dan bersihkan kes ini dari tahun 2008 lagi. Tak la kes ni tertunda lebih tiga tahun.

Sekarang ni, Anwar tuduh Najib saja nak lewat - lewatkan Pilihanraya Umum ke - 13 lepas perbicaraan ni habis. wakk lu Anwar! Hang yang lengahkan kes, lepas tu nak salahkan Najib lengahkan PRU 13. Haih, susah la kalau bertuankan orang tua gila jubur ni.

Susah Malaysia susah kalau ada Perdana Menteri macam ni. Kalau kena kat orang lain bukan main sorak dan terkinja kinja suruh mahkamah selesaikan kes cepat - cepat. Tapi kalau kena kat batang hidung sendiri, usaha la nak bagi orang semua lupas kes dan lengah - lengahkan.

Opss, Anwar nak tunjukkan pada dunia bahawasanya mahkamah Malaysia ni tak adil dan berat sebelah kepada kerajaan. Blah la lu. Blah!

Posted in , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Baguslah Lim Boo Chang keluar PKR. Parti tu dah rabak dah!

PRU13 nanti print buat banner
GEORGETOWN: Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR), Lim Boo Chang mengumumkan beliau keluar daripada parti itu berkuatkuasa serta-merta dan menyertai parti Gerakan Rakyat Malaysia (GERAKAN).

Boo Chang berkata, beliau keluar daripada PKR selepas hilang keyakinan terhadap parti itu yang gagal menepati janjinya untuk mereformasikan rakyat, persaingan sesama sendiri yang melampau dan tindakan parti yang sering mengenepikan ahlinya.
Dalam sidang media sebentar tadi, Boo Chang juga mengumumkan peletakan jawatan sebagai Ahli majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP). SUMBER

Posted in | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Kerajaan Kedah henti khidmat bas untuk rakyat di Sungai Petani TETAPI Exco negeri naik kereta mewah!


SUNGAI PETANI 2 Dis. - Lebih 3,000 penumpang bas henti- henti ke 13 laluan yang kebanyakannya ke kawasan perumahan sekitar bandar ini terkejut apabila operasi bas itu ditamatkan serta-merta berkuat kuasa semalam.
Lebih memeranjatkan, syarikat bas Cityliner itu tidak memberikan sebarang notis terlebih dahulu sebaliknya hanya bertindak menampal kenyataan pada pejabat jualan tiket. BACA LAGI..



Pewaris Melayu kata : Kita pakat kalih kerajaan Kedah masa PRU 13 nanti! Jom kalih!

Posted in , , | 1 Comment
Jom komen di Facebook!

Nik Aziz, UNDURLAH!


Posted in , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

@PapaGomo, Layakkah @AnwarIbrahim cakap pasal keselamatan negara?

Lawak guling - guling Haji Anwar bin Ibrahim
Hai Pak Sheikh!

Jangan buat lawak terdesak la Pak Sheikh oi! Pak Sheikh pi jaja keburukan negara sendiri kat Indonesia nuun Pak Sheikh tak pikiaq ka pasal keselamatan dan kedaulatan negara kita ni? 

Oleh sebab Pak Sheikh gila meroyan tak dapat nak jadi Perdana Menteri, Pak Sheikh sanggup no pi buat cerita macam macam pasai Najib kat sana? Hah! Kami tak tuduh saja Pak Sheikh oih, siap ada video lagi nak bagitau kat Pak Sheikh. Pak Sheikh nak jawap apa?

Papa Gomo dapat naik kapal selam yang boleh menyelam tu Pak Sheikh dok menyalak hingaq. Oh, cheq lupa la Pak Sheikh la yang dok kata kat kerajaan Umno/Bn beli kapal selam mahai pastu tak boleh menyelam kan? Pastu Kulup-ah Guan Eng pi trai kapal selam tu Pak Sheikh meroyan la no? Kesian.

Pak Sheikh toksah dok pikaq pasal keselamatan negara la, Papa Gomo tu dia naik kapal selam ja. Bukan amek kapal selam tu pi tembak Thailand ka, China doll la apa ka. Dia just dok dalam tu. Toksah dok ghaplah sangat aih. 

Baik Pak Sheikh pikaq pasal perbicaraan lubang kunyit esok. Entah - ntah ada harapan jadi Perdana Menteri Sungai Buloh untuk 20 tahun lagi apa? 

Posted in , , , , , | Leave a comment
Jom komen di Facebook!

DAP melampau! PKR dan Pas jadi kuda dan keldai dalam Pakatan!

Pakai furdah DAP Masuk syurga Pas tak?
Memang benar kata member UMNO dan BN! Dalam Pakatan tu semuanya dikawal oleh DAP Cina bangsat yang rasis. Terbaru, kes di mana DAP mahu meletakkan calon Melayu di kawasan majoriti Melayu pada PRU 13 nanti! WTF man! Ini pakatan nampak sangat dah berat

Dah nama pakatan haram, undi PKR sama macam undi DAP. Undi Pas macam undi DAP. Tapi kalau undi DAP memang tetap dapat kat DAP!

So persetankan semua parti komponen yang tak berdaftar dalam pakatan tu! Dah namanya kawen tak ada nikah, memang tak lama la perkahwinannya! Tunggu je la kehancuran Pakatan di Selangor, InsyaAllah di Kedah dan Kelantan. Penang? Tengok la keajaiban yang berlaku nanti pada PRU13. Penulis tak berapa yakin yang BN dapat tawan Penang.

PKR toksah cakap! Muak jemu semua ada!
Pagi tadi semasa Konvensyen DAP di Taman Chai Leng, dah ada demonstrasi memprotes Godfather dalam DAP. Hah, tunggu la P.Ramasamy tu sama ada dia boleh jadi wakil rakyat pada PRU13 ke tidak. Ke, semua calon DAP untuk PRU13 terdiri daripada Cina sahaja. Maklumlahkan, orang India dalam DAP ni mana ada tempat. Hanya ahli kelas kedua sahaja. Rasis ke tak ni? UMNO je kan yang rasis? Haktuihhh!

Leave a comment
Jom komen di Facebook!

Catatan Popular di Pewaris Melayu 30 hari lepas

Followers

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.